احداث پارک بانوان در شمال شهر

مدیر کل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی گفت:احداث پارک بانوان در شمال شهر از اهدافی است که امیدواریم تا پایان امسال محقق شود.

اسدزاده مدیر کل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی گفت: سفر معاون رئیس جمهور به شهرستان بیرجند آورده‌های خوبی را به همراه داشت، آشنایی در کوتاه‌ترین زمان با ظرفیت‌های عظیم توانمندی‌های بانوان از مهم‌ترین دستاورد‌های این سفر بود.

او گفت: با افتتاح نمایشگاه ایده، خانه و فن بازار ما توانستیم فرصت این معرفی را فراهم کنیم، تعدادی از بانوان برای عرضه محصولشان در بازار‌های ملی دچار مشکل بودند که همزمانی سفر مشاور وزیر کار، رفاه و تعاون باعث شد تا این مهم نیز در دستور کار این وزارتخانه قرار بگیرد.

اسد زاده گفت: خواسته تعدادی از این بانوان محقق شد و به بازار‌های تهران متصل شدند و حتی در صدد هستیم تا بازار‌های بین المللی را هم به روی صنعتگران و هنرمندان خراسان جنوبی باز کنیم.

مدیر کل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی گفت: همچنین روند اعطا تسهیلات نیز سریع‌تر شد و قرار بر این شد که اگر موانعی در این خصوص هست با دستور معاون رئیس جمهور در تهران تسهیل شود که امیدواریم این دلگرمی باعث ایجاد امید و تشویق بانوان به سمت صنعتگر شدن شود.

او گفت: همچنین مصوباتی هم در حوزه درمانی داشتیم و توانستیم قول مساعدی را برای تهیه دستگاه ماموگرافی و سونوگرافی گرفتیم و حمایت ویژه ایشان از ایجاد بازارچه‌های دائم در شهرستان‌ها نیز در دستور کار قرار گرفته و مقرر شد فرمانداران هم برای تهیه زمین در این خصوص اقدام کنند، به محض تهیه زمین اعتبارات لازم ابلاغ خواهد شد.

اسد زاده گفت: احداث پارک‌های بانوان نیز یکی از ضروریات است که زمینه ایجاد آن در دوران مدیران اسبق فراهم شده بود و با پیگیری‌های دفتر امور بانوان استانداری از سر گرفته شد که امیدواریم با تامین اعتبار تا پایان امسال این طرح اجرایی شود.

در سفر خزعلی معاون رئیس جمهور به خراسان جنوبی ، از روستای خراشاد بازدید و این روستا به عنوان نمونه شاخص از فعالیت بانوان در مشاغل خانواده محور انتخاب شد.

برچسب ها: پارک ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار