خزعلی خبر داد

پشتیبانی بدون سقف از طرح‌های حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از پشتیبانی بدون سقف از طرح‌های حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی در روستا‌ها خبر داد.

خزعلی در حاشیه افتتاح نمایشگاه ایده، خانه و فن‌بازار در بیرجند گفت: برای حمایت از بانوان سرپرست خانوار برنامه داریم و اعتبار خاصی برای آنان در نظر گرفته شده است.

او گفت: برنامه تأمین اعتبار برای اشتغال‌زایی و توانمندسازی بانوان به‌صورت ویژه در دستور کار است.

خزعلی از اختصاص اعتبار برای اشتغال بانوان در بخش کشاورزی خبر داد و گفت: اگر طرح‌های حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی مناسبی در روستا‌ها داشته باشیم بدون سقف مورد پشتیبانی قرار می‌دهیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: توانمند‌ی های بسیار خوبی در این نمایشگاه از بانوان استان خراسان جنوبی مشاهده کردم و با وجود اینکه زمان آمدن ما و هماهنگی دیر انجام شد، اما همه بانوان با شوق و انگیزه بالا در این نمایشگاه از شهر‌ها و روستا‌های مختلف حضور یافتند.

او گفت: امیدواریم مجموعه دولت قدر این سرمایه‌ها را بداند و برنامه‌ریزی و پشتیبانی خوبی را برای حمایت از بانوان داشته باشد.

خزعلی گفت: بازارچه‌های فصلی می‌تواند کمک‌کننده در زمینه فروش محصولات تولیدی بانوان باشد، اما بنا داریم با تأمین اعتبار در هر استان حداقل یک بازارچه دائمی برای بانوان داشته باشیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مشکل بازاریابی و رساندن محصولات به بازار و همچنین حمل و نقل را از مشکلات جدی بانوان در سطح کشور عنوان کرد و گفت: انتظار است استانداری و شهرداری‌ها زمین مناسب به منظور ایجاد بازارچه دائمی برای بانوان را در اختیار بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.