به منظور توسعه محلات عشایری

۲۳ میلیارد تومان به نهبندان و سربیشه اختصاص می‌یابد

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: بیش از ۲۳ میلیارد تومان برای توسعه محلات عشایری این دو شهرستان اختصاص می‌یابد.

نخعی به دیدار خود با رئیس سازمان امور عشایر ایران اشاره کرد و گفت: در این جلسه مقرر شد با پیگیری‌های صورت گرفته اقداماتی در زمینه افزایش دبی و تجهیز چاه برای طرح آبرسانی به محلات عشایری قلعه ریگ و ملک پارویی و همچنین در زمینه انتقال آب به محلات عشایری مذکور انجام شود و مقرر شد برای اجرا ۱۰ میلیارد تومان از محل منابع ملی سازمان اختصاص یابد.

او گفت: در طول دو سال گذشته در زمینه طرح آبرسانی خواجه منجیکو مختص تعدادی از روستا‌های مرزی شهرستان‌های نهبندان و سربیشه، پیگیری‌های زیادی صورت گرفته که سبب بهره‌برداری کامل از مرحله یک و بخش‌های عمده مرحله  دو شده است و مقرر شد به منظور اجرای مرحله نهایی (مرحله سوم)، ۶ میلیارد تومان از محل منابع ملی سازمان اختصاص یابد.  

نخعی به  اهمیت راه عشایری خاکک به چاه عباس اردونی به عنوان یکی از جاده‌های بسیار مهم در مناطق مرزی نهبندان و سربیشه اشاره کرد و گفت: مقرر شد به منظور شروع عملیات اجرایی جاده مذکور با مشارکت اداره کل راهداری مبلغ ۷ میلیارد تومان از محل منابع ملی سازمان عشایر اختصاص یابد.  

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شد به منظور استمرار فعالیت و تسریع در انجام راه عشایری کوه لوله ۵۰۰ میلیون تومان از محل منابع ملی سازمان عشایری اختصاص یابد.

او گفت: اختصاص تسهیلات به عشایر و تعدادی تانکر آبرسانی به منظور آبرسانی سیار به محلات عشایری از جمله دیگر تصمیماتی بود که در این نشست اتخاذ شد و نوید بسیار خوبی برای عشایر شهرستان‌های نهبندان و سربیشه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار