ادعای گروسی: مذاکرات با ایران به بن بست رسیده است

مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی مدعی شد که ایران به سوال ها در مورد آثار اورانیوم در سایت های محرمانه اش پاسخ نداده است.

«رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی مدعی شد که مذاکرات با ایران برای احیای توافق هسته ای به بن بست رسیده است.

رافائل گروسی امروز (سه شنبه) در گفتگو با شبکه العربیه، گفت: آژانس در تلاش است تا برخی از واقعیت ها در ایران را توضیح دهد. ما هنوز در ارتباط با برخی سوال های فنی که از تهران پرسیده ایم،  پاسخی دریافت نکرده ایم.

مدیرکل آژانس مدعی شد: ایران در ارتباط با بقایای اورانیومی که در سه سایت محرمانه اش کشف شده، توضیحی نداده است. ارائه جزئیات واضح در این رابطه ضروری است، زیرا تحقیق و بازرسی دو وظیفه اصلی آژانس در تاسیسات هسته ای ایران است.

او با اشاره به اقدام ایران در خاموش کردن برخی از دوربین ها در واکنش به گزارش مغرضانه آژانس ادامه داد: دوربین هایی که ایران برچیده است، جزء مهمی از مکانیزم نظارتی بوده است که از این طریق عملکرد آژانس مختل و شفافیت محدود می شود.

گروسی در همین حین با تأکید بر اینکه تنش به نفع هیچ طرفی در مذاکرات هسته ای با ایران نیست، ادعا کرد: تخلفات هسته ای، تهران را از مسیر مذاکره دور خواهد کرد.

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در ادامه به تاسیسات کرج اشاره کرد و گفت: دوربین ها در این سایت آسیب دیده، اما ما نمی دانیم که آنجا دقیقا چه اتفاقی رخ داده است.

این اظهارات گروسی در حالی مطرح شده است که آژانس بین المللی انرژی اتمی با وجود همکاری های مناسب و  مورد نیاز ایران با آن در زمینه فعالیت های هسته ای، در گزارش اخیر خود  مدعی شد که ایران اکنون به تولید مواد مورد نیاز برای ساخت سلاح‌های هسته‌ای نزدیک شده است و به سؤالات آژانس در مورد منبع آثار اورانیوم یافت شده در سه سایت اعلام‌نشده پاسخ معتبری نداده است.

سازمان انرژی اتمی ایران امروز سه شنبه ترجمه متن کامل توضیحی کشورمان در ارتباط با گزارش مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص سه مکان را منتشر کرد.

این سازمان تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به طور کامل به تعهدات خود طبق موافقت‌نامه پادمان جامع (INFCIRC/۲۱۴) که آژانس از طریق آن به حفظ دانش خود به واسطه یک سازوکار راستی‌آزمایی قوی که در نظام راستی‌آزمایی آژانس از جمله اقدامات نظارتی و مراقبتی (C/S) منحصر به فرد در مورد مواد و فعالیت‌های هسته‌ای ایران ادامه می‌دهد، عمل می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
خیلی مسخره است که مشکلات اقتصادی رو گره بزنیم به هسته ای. هسته ای رو هم که دادیم، چی شد؟ گفتن حالا موشکی رو بدید، حضور منطقه ای برای تأمین امنیت مملکت نداشته باشیم، بذاریم هر طور خواستند تندروها رو در همسایگی ما تجهیز کنن و مثل صدام بندازن به جونمون. بعد کلاً یک نظام وابسته بشید و مثل عراق و عربستان پول فروش نفت رو بذارید توی بانک های آمریکا که پا شون رو بذارن روی گلوی مردم و حکومت ایران.
رهبری فرمودند مقاومت هزینه داره اما هزینه سازش بیشتره. این رو تاریخ اثبات کرده. برید داستان فروپاشی شوروی و وضعیت فعلی اوکراین رو مطالعه کنید. ببینید زیرساخت های عراق چرا با وجود هزینه های هنگفت هنوز عقب مونده است. ببینید نسخه آمریکا و انگلیس برای کشورهای خاورمیانه (کشورهای دارای منابع) چیه؟ کشور عقب مونده با یک دیکتاتور یا تقرقه و تجزیه. اولین کاری که در عراق کردند دانشمندان رو ترور کردند. در افغانستان هر کس سرش به تنش می ارزید یا کشتن یا مجبور به فرار شد. به نظرتون چه بر سر ایران میارن؟ ببینید در دوره قاجار چه بر سر ما اومد.
ریشه مشکلات اقتصادی ما در نظام ناکاآمد مالیاتی و بانکی و خشکوندن تولید توسط برخی افراد خائنه.
همین واگن پارس اراک تا مرز نابودی رفت. الآن با سیاست جدید تولیداتش رکورد زده. هدفمندی یارانه ها و تک نرخی شدن ارز توسط احمدی نژاد پیش رفت، روحانی تمام اون مسیر رو با ارز جهانگیری به هم زد. ولخرجی های آقایون و عدم تدوین نظام مالیاتی کارآمد به بهونه مسخره اینکه به حساب مردم نباید سرک کشید کشور رو برای 2-3 سال آینده پیشاپیش بدهکار کرده. این دولت قطعا با این اوصاف تورم رو برای دو سال اول داره به علت کسری بودجه ناشی از بدهی های دولت. دولت های قبلی با تولید نقدینگی کسری رو جبران می کردند که به قیمت تورم تموم میشد و اثراتش هنوز هست، یک مشکل بزرگ دیگه این بود که برای رأی آوردن 4 سال اول قیمت دلار که بطور تاریخی هر سال باید حدود 20 درصد رو با توجه به کم بودن تولید ناخالص داخلی افزایش داشته باشه سرکوب می کردند و بعد یک دفعه این فنر در دور دوم رها میشد. اما این دولت این کار رو نکرده و گذاشته روند واقعی رو پیش بره. حالا تعجبم چرا باید اینقدر ساده موضوعات رو تحلیل کنیم و این مسائل رو به مسائل حاشیه ای هسته ای و ... گره بزنیم.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۴۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
آژانس انرژی اتمی یا آژانس یهود؟
آژانس یهود........آژانس یهود.......آژانس یهود........
پس تصمیمات همگی در راستای رضایت رژیم صهیونیستی بود، هست و خواهد بود. به عبارت دیگر مذاکره به معنای آب در هاون کوبیدن است. فقط باید قوی و جدی بود. در این حالت هر کسی برای ایران شاخ و شانه نمی کشد.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۰۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
آژانس انرژی اتمی یا آژانس یهود؟
آژانس یهود........آژانس یهود.......آژانس یهود........
پس تصمیمات همگی در راستای رضایت رژیم صهیونیستی بود، هست و خواهد بود. به عبارت دیگر مذاکره به معنای آب در هاون کوبیدن است. فقط باید قوی و جدی بود. در این حالت هر کسی برای ایران شاه و شانه نمی کشد.
Iran (Islamic Republic of)
7891
۱۲:۳۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
اقای گروسی یوکیا امانو بخاطر سرپیچی و اطاعت نکردن از اسراییل کشته شد. عرضه نداری از اژانس برو بیرون .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
ایران بایبستی بمب اتم بسازه و از آن رونمائی کنه ،در اینصورت هم بن بست مذاکرات باز میشه هم دهن اینها بسته میشه وسلام نامه تمام .
Iran (Islamic Republic of)
محمد طاهر
۱۲:۰۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
به نظرم ایران باید هرگونه همکاری تعامل بیشتر را منوط به عضویت و بازرسی از رژیم اشغالگر قدس کند
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۰۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
خدا وکیلی قیافه این یارو رو نگاه کنید
اصلا مال این حرفا نیست
کارتون خوابه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
به درک گروسی یهودی با ازبابت نفتالین نابودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
بزن به چاک
Iran (Islamic Republic of)
trst
۱۱:۲۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
مذاکرات به ایشون چه ربطی داره؟
یکی ازش بپرسه در سفر به سرزمین های اشغالی، استقلال آژانس بین‌المللی انرژی اتمی رو با چه قیمتی به صهیونیست ها فروخته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
ما رو کشوندن گوشه رینگ قشنگ ضربات کاریه.نسخمونو پیچیدن بدجور چقدر سیاست کثیف و عجیبه.حیف عمر قشنگمون که به فنا رفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
چیزی که واضح و مشخص هست و همه ما آنرا احساس و مشاهده می کنیم این هست که در حال حاضر کل اقتصاد و معیشت مردم بخاطر انرژی هسته ای دچار بحران شده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
حالا که همه چیزو باختیم یکسره باید بمب اتم بسازیم تا ببینیم کسی جرئت حمله داره؟!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
خیلی ساده ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
سازمان انرژی اتمی ایران بر پایه رفتار و گفتار زیاده خواهانه مدیر کل آژانس، پیش شرط هایی را برای هرگونه دیدار آتی با نامبرده، مشخص و اعلام نماید. از جمله شروط دیدار مجدد، میتواند موارد ذیل باشد:
1- دیدار در شرایط حاضر تنها در شهر و مقر آژانس با نامبرده میسر باشد و از دعوت این فرد به ایران فعلاً اجتناب شود.
2- دیدار کنندگان باید تا سطح معاونین رییس انرژی اتمی ایران تعیین شوند و نه بالاتر.
3- تنها محورهای قابل مذاکره مرتبط با برجام مورد گفتگو قرار گیرند
4- رسماً اعلام کنید هر گونه ارتباط نامبرده با رژیم صهیونیستی پیش یا بعد از هر دیدار با نمایندگان ایران، منجر به تاخیر یا قطع دیدار بعدی خواهد شد.
5- برای هر گونه دیدار بعدی لزوم اصلاح مواضع مدیر کل آژانس اکیداً به نامبرده ابلاغ شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
همه مطالب شما درسته اما باید اضافه کنم که آژانس بین المللی انرژی اتمی هم باید به نگرانیهای ایران پاسخ دهد باید پاسخ دهد که ؛
1 - این آژانس چه ارتباطی با رژیم صهییونیستی دارد که دارای سلاح هسته ای است و کل این آژانس را هم به رسمیت نشناخته و عضو هیچ بخشی از آن از جمله NPT نشده و ...
2 - این آژانس در مقابل پیمان شکنی آمریکا و نقض تعهداتش چه کار کرد ؟
3 - اطلاعات مربوط به دانشمندان هسته ای را چه کسی در اختیار رژیم صهیونیتی و تروریست های تحت فرمان این رژیم تروریست قراد داد ؟
4 – این آژانس آیا فقط حق دارد یا مسئولیت هم دارد و در مقابل اقدامات چقدر به مسئولیت خود عمل کرده است ؟
5 – در مقابل ترور دانشمندان هسته ای ایران که بدون تردید متهم اصلی آن رژیم صهیونیستی است چه کار کرده است ؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۴۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و غرب، خودشان سرمنشاء تمام آلودگی‌ها هستند. جامعه به اصطلاح جهانی، همگی دارای بمب هسته ای با تعداد زیاد هستند. اینا از هر سایتی که بازدید کنند نیت شوم دارند. اگر سه سایت هم آلوده به مواد پرتوزا باشد، قطعاً خرابکاری موساد، MI6 و سازمان سیا است. با این جماعت شیطانی هیچ وقت به نتیجه مثبت نمی رسیم. خروج از عضویت آژانس انرژی اتمی راه حل عقلانی است. یک خارجی نباید من بعد به سایت های حساس کشور نزدیک شود. تا حالا چند ایرانی را سراغ داریم که از نزدیکی دیوار سایت های حساس سایر کشورها عبور کرده باشد، چه برسد به این که داخل شود، خرابکاری نرم افزاری و سخت افزاری کند یا محیط را آلوده کند...،
ورود خرابکاران جاسوس مثل گروسی به ایران را یک آرزو کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
راست می گوید این جوجه فکلی صهیونیست!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
امثال گروسی نمی توانند مشکل درست کنند جلو دشمنان داخلی را بگیرید که وعده دروغ می دهند واختلاس می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
اینو باید از همون اول میبردن خفش میکردن تا بدونن ایران جاش شوخی بازیا و مسخره بازیا نیست ....حیف شد رو بهش داده شده و پر رو شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
ادعای گروسی: مذاکرات با ایران به بن بست رسیده است
به بن بست نرسیده است به بن بست رسانده اید خودتونم از همه بهتر میدانید ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
این ... پرت وپلا زیاد میگه می‌ره پیش صهیونیستها میگه چی بگم میگن برو به چیزی بگو میگه بابا خودم می‌دونم هرچی تا حالا گفتم چرت و پرت بوده بهش میگن برو یه چرت دیگه بگو واختیاری دیگه نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
توی پیشونی بزرگ چلغوزت میشه ۳۰۰۰ تا سانتریفیوژ نصب کرد.
مردک زشت
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۵۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و غرب، خودشان سرمنشاء تمام آلودگی‌ها هستند. جامعه به اصطلاح جهانی، همگی دارای بمب هسته ای با تعداد زیاد هستند. اینا از هر سایتی که بازدید کنند نیت شوم دارند. اگر سه سایت هم آلوده به مواد پرتوزا باشد، قطعاً خرابکاری موساد، MI6 و سازمان سیا است. با این جماعت شیطانی هیچ وقت به نتیجه مثبت نمی رسیم. خروج از عضویت آژانس انرژی اتمی راه حل عقلانی است. یک خارجی نباید من بعد به سایت های حساس کشور نزدیک شود. تا حالا چند ایرانی را سراغ داریم که از نزدیکی دیوار سایت های حساس سایر کشورها عبور کرده باشد، چه برسد به این که داخل شود، خرابکاری نرم افزاری و سخت افزاری کند یا محیط را آلوده کند...،
ورود خرابکاران جاسوس مثل گروسی به ایران را یک آرزو کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
نوکر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
گرانی حق همه این ملت نیست حق ی عده تندروااس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
تندرو در چه مورد؟!
توضیح
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۹:۴۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
برو به جهنم گروسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
آخه یکی نیست بگه گروسی خر هفت جد آبادت خرند رفتی پول گرفتی برای اسرائلیا بلبل زبانی کردی حالا هنوز هم منتظر جوابی باش تا مرگت برسد جوابت را هم میدهیم
چه غلطا رفتی تو جیبت کجا را آلوده کردی خخخخخخ
ما داریم بمب میسازیم ها بیا یگیر
بسوزید اگر نگرانید بمیرید از شدت سوختن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
کاش مردش بودید حالا که ملتو لای چرخ های گرانی دارید نابود میکنید لااقل اتم میساختید هیچ طرفی مردش نیستند نیستید نه مردش نه مردش
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۰۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
یکی این سگ را پوزه بندش را بزند زیادی واق می زند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
برو روباه خودتی .دلش خواسته پاسخ نده سگ کی باشی کفتارصفت
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۰۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
مدیر کل غلط اضافی کرده است.
Germany
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
شکر خدا که از زبان گروسی ، کارمان با آجان ها تمام شد! و به بن بست رسیدند!
- ایران به سوال ها در مورد آثار اورانیوم در سایت های محرمانه اش پاسخ نداده است. = خوب سایت برا همین کار هاست دیگه ، نامحرم
- ما هنوز در ارتباط با برخی سوال های فنی که از تهران پرسیده ایم، پاسخی دریافت نکرده ایم. = و نخواهید کرد شیپور چی
- تحقیق و بازرسی دو وظیفه اصلی آژانس در تاسیسات هسته ای ایران است.= جاسوسی چی؟ ایجاد دست انداز و چاله هم وظیفه شماست ؟و چرا فقط در ایران احساس وظیفه می کنید؟ مشنگ
- دوربین هایی که ایران برچیده است، جزء مهمی از مکانیزم نظارتی بوده است که از این طریق عملکرد آژانس مختل و شفافیت محدود می شود. = خخخخخخخخخخخخخخخ چشمهای جاسوس کور شد! قبول دوربین های فرا پادمانی از اول هم اشتباهی از جانب مقامات وقت ایران بود خودما اجازه دادیم خود ما هم گرفتیم !! عملکرد آژانس غیر از ایجاد اختلال و کدر کردن روابط جهانی به نفع اربابانتان چه بوده است ؟ وظرف سه دهه فعالیت چه عملکرد و نتیجه مثبتی داشته اید؟ اسکل
- تخلفات هسته ای، تهران را از مسیر مذاکره دور خواهد کرد. = منظور تخلف دویست کلاهک در غرب و دویست در شرق و هزار در شمال و . . . است که دور تا دور کره زمین را فرا گرفته است ؟ گمان می کنید تخلفات جاسوسی ، ترور ، بهانه جویی ، کار شکنی ومجوز تحریم شما ها ما را به مسیر باز خواهد گرداند؟ گاگول
متن توضیح سه مکان ادعایی منتشر شده ایران و نتایج خود را چند بار بخوانید تا هم حفظ شوید و هم ببینید چه بهانه جدیدی می توانید از آن در آورد؟
Iran (Islamic Republic of)
بهداد
۰۸:۵۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
برای چی ب این بیشرف ها مجال جاسوسی میدین مردک بیشرف از ایران صاف بلند میشه میره اسرائیل گزارش میده مارو که از تحریم بیرون نمیارن پدرمون هم که بخاطر این اقتصاد در اومد بابا بیخیال مذاکره شید چیزی از توش در نمیاد بزنید زیر میز تمام.
-
ناشناس
۰۸:۴۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
خیلی پر رو شدی نوکر ندیدم به این پر رویی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
گروسی جاسوس اسراییل است و دولت باید از او در دادگاه های بین الملل شکایت کند و پاسخگوی ترور دانشمندان هسنه کشور باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
وقتی نوکر وجیره خور صهیونیست ها بشی معلومه هر چی از دهنت در میاد میگی
دارید میبینید ایران روی مواضعش ایستاده وبه هیچ عنوان عقب نشینی نمیکنه مجبورین هی بیانیه بدین به دنیا ایرانو مقصر نشون بدید
Canada
ناشناس
۰۸:۱۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
هر ثانیه یک چرند بارمان میکتی
یکبار نطق میکنی .که همه چیز عالیه
یکبار دیگه چیز دیگه ای میگویی
انگاری طبق دستور از تو بزرگ تر تصیمیم میگیری
سخنگوی کدام کشور هستی
اول برو از همه از خودتت بزرگ تر مجوز بگیر و بعد ِبیا
ببینیم چی میگی .واقعا که .خیلی پررو تشریف داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
شارلاتان بازی شما موجب بن بست شدنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
خوب نمیشه دوستان داخلی در مورد این سه مکان توضیح بدن!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
تند نرو داداش. همه بلد هستن. کاری نداره. اگر ی ده گرم شیشه یا مواد مخدر بندازن توی جیبت یا بچسبونن به ماشینت یا بندازن توی حیاط خونه ات و پشت بندش زنگ بزنن پلیس، بلدی توضیح بدی؟!!! حالا من ی چیز دیگه بهت میگم، این سه مکان کلا انحرافی هستش، سرگرم بشن. میتونی اثبات کنی من راست میگم یا اون کسی که به عمد آلودگی ایجاد کرده؟!!!
Germany
ناشناس
۰۹:۰۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
توضیح دادیم بهانه هایشان تمام نمی شود!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
لزومی داره دشمن هرچی خواست در اختیارش بذاریم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
در خیلی موارد قبلی توضیح دادیم و قانع شدند ولی دوباره ادعا پشت ادعا آنهم از طرف آمریکای استفاده کننده بمب هسته ای و اسرائیلی که بمب هسته ای دارد و به هیچ یک از مقررات پایبند نیست.بهانه تمامی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۷:۱۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
برو دوغتو بنوش اسراییلی.
Germany
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
حیف دوغ
-
ناشناس
۰۷:۱۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
برو مردگ صهیونیست بی همه چیز اشغال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
تا تو هستی بن بسته
Germany
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
باباش هم بیاد بزرگترشم بیاد با این بهانه ها بن بستههههههههههههههههههههههههه
Iran (Islamic Republic of)
H.r
۰۶:۲۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
مذاکرات سازمان انرژ اتمی با ایران به بن بست رسیده نه جمهوری اسلامی ایران غ سازمان ملل و انرژي اتمی و اعضای ان کمی باید گسترده تر فکر اجماع کنند نه از روی اینکه طرف کشور ثالثی را بگیرند و فقط تک قطبی مسایل را به ربط دهند و تصمیم بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۶:۱۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
غلط اضافه کردی بای جواب در حد شان مزدوریت میگرفتی حالا واق واق کن مهم نبست
Germany
ناشناس
۰۹:۰۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
این واق واق است یا زوزه کشیدن؟
Iran (Islamic Republic of)
7891
۰۶:۰۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
رافایل بله همه چیز به بن بست رسیده و 2231 هم تصویب شد. جنگ را شروع میکنی یا نه؟ ماشه را میکشی یا تهدید میکنی؟ تو دو راه داری. یا باید بجنگی و یا باید نجنگی. ور ور نکن. از بحرین بگو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
سلام آقای گروسی ،
صبح بخیر ،

ببخشید دیشب که رسیدید من خواب بودم ،
اینجا هنوز صحبت های هسته ای جریان دارد ،
مسوولین نظر می دهند ،
مردم و روزنامه ها نظر می دهند و
بحث ها هم جدی است و همه می خواهند کار به نتیجه برسد
بحث ها در میان همه جریان دارد و
خبرها هم جدی گرفته می شود ،
بحث دوربین ، بحث برجام ،
و خیلی حرف های دیگر ،


به امید دیدار و
خداحافظ ،

پیمان اشراقی.
Germany
ناشناس
۰۹:۰۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
اشرفی شما با اشرف پهلوی نسبت داری یا با اشرف غنی یا یک اشرفی جدید می خواهی باشی که روی آنها را سفید کنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
اشراقی تو هم مثل گروسی چشماتو می‌بندی وفقط چرت و پرتی میگی مثل اینکه مغزت با زبانت قهر کرده یا رفته مغزت رفته تعطیلات خوش بگذرونیم تورا یه سیاست چی آگه میخواهی بهلول بشی مغزتو درست بکار بگیر اگر نخودی ازش مونده
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۲:۰۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
سلام ،

من اشرفی نیستم ،
من اشراقی هستم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
اشراقی؟ میزراهی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
بی شرف خوک صفت
Iran (Islamic Republic of)
7891
۰۲:۲۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
اقای رافایل گروسی گویا جدیدا سخنگوی ربع پهلوی شده ای.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
بخواب بابا
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۰۱:۲۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
این سگ هار هی پارس می کند. باید کسی این سگ را مهار گند و پوزه بند بزند.
Iran (Islamic Republic of)
..
۰۷:۵۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
پارس؟؟؟!!! مگه کجایی هستی؟
Germany
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
پوزه بندش دست اسرائیل است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
حیفه با سگ مقایسه کنید سگ با وفاست حیوانی شریف است اینو با هیچ حیوانی مقایسه نکنید ظلم به حیوانیت است این را با ترامپ و یزید وجنایتکاران جهان مقایسه کنید مردک خود فروش جاسوس
آخرین اخبار