سرپرست فرمانداری مهاباد:

ثبت نام مدارس باید با اولویت محل سکونت دانش آموزان باشد

سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: ثبت نام مدارس در راستای سهولت رفت و آمد دانش آموزان باید با اولویت مکانی و محدوده سکونت آنان انجام شود.

امیر قادری در جلسه شورای دانش آموزی مهاباد گفت: جمع آوری دانش آموزان مستعد و استعداد‌های درخشان در یک مکان انگیزه و رقابت را در بین سایر مدارس و کلاس‌ها گرفته و منطقی است که ثبت نام با اولویت دانش آموزان منطقه صورت گیرد.

وی گفت: انتقال دانش آموزان به سایر مدارس خطرات تردد و امنیت دانش آموزان را در مسیر رفت و آمد بیشتر کرده و ضروری است ثبت نام در نزدیک‌ترین مدرسه انجام شود.

سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: استعداد‌های دانش آموزان با یکدیگر متفاوت است، در صورت مازاد ظرفیت مدرسه می‌توان سایر دانش آموزان را با عنوان تیزهوشان و مستعد پذیرش و ثبت نام کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش مهاباد هم در این جلسه گفت: محدودیت‌های فضای آموزشی در سطح شهر وجود دارد که در برخی موارد مجبور به افزایش تعداد دانش آموزان در یک کلاس خواهیم بود.

کریم سلیمانی گفت: بهترین مدرسه نزدیک مدرسه به محل سکونت دانش آموزان است، با توجه به مراجعه بسیار زیاد ارباب رجوع به آموزش و پرورش یک روز در هفته را با نوب دهی قبلی از طریق سامانه maahedu.plan.vin.com به پیگیری مطالبه والدین و دانش آموزان اختصاص خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.