مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد:

جاماندگان برای ثبت نام کتاب درسی تا ۲۰ شهریور مهلت دارند

عنایتی گفت: دانش آموزانی که تاکنون کتاب‌های درسی خود را خریداری نکرده اند تا ۲۰ شهریور مهلت دارند با ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی برای خرید کتاب درسی خود اقدام کنند.

بهمن عنایتی مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: آن دسته از دانش آموزانی که تاکنون کتاب‌های درسی خود را خریداری نکرده‌اند تا سه روز دیگر (۲۰ شهریور ماه) مهلت دارند که با ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی نسبت به خرید کتاب درسی اقدام کنند.

وی افزود: طبق اعلام قبلی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، همچنین دانش آموزانی که مدرسه محل تحصیل خود را تغییر داده‌اند تا ۳۱ شهریور فرصت دارند نسبت به اصلاح نشانی مدرسه محل تحصیل خود از طریق نشانی https://www.irtextbook.ir اقدام کنند.

عنایتی ادامه داد: خرید کتاب درسی نیازمند ثبت نام دانش آموزان در سامانه "پادا" و مشخص شدن مدرسه محل تحصیل آن‌ها است و در صورتی که دانش آموزی در این سامانه ثبت نام نکند موفق به خرید کتاب درسی هم نخواهد شد.

وزارت آموزش و پرورش برای سال جاری بیش از ۱۴۶ میلیون جلد کتاب درسی چاپ کرده است که همه آن‌ها از طریق مدارس توزیع خواهند شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.