توزیع کتاب‌های درسی در مدارس از ۲۰ شهریور آغاز می‌شود

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد گفت: توزیع کتاب‌های درسی دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی از ۲۰ شهریور در مدارس آغاز می‌شود.

امید رفیع نیا مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد با بیان اینکه توزیع کتاب‌های درسی از ۲۰ شهریور آغاز می‌شود، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: تاکنون ۳۶ هزار و ۵۵۰ نفر معادل ۸۵ درصد از مجموع دانش آموزان این شهرستان در سامانه پادا ثبت نام کرده اند.

رفیع نیا افزود: از این تعداد ۹۳ درصد در مقطع ابتدایی، ۷۵ درصد متوسطه اول، ۶۶ درصد متوسطه دوم نظری، ۴۷ درصد فنی و حرفه‌ای و ۶۰ درصد کار و دانش موفق به ثبت کتاب درسی خود شده اند.

وی اضافه کرد: امسال همه کتاب‌ها در مدارس توزیع می‌شود و هیچ کتابی در کتاب فروشی‌ها فروخته نخواهد شد.

این مقام مسئول اذعان کرد: دانش آموزانی که تاکنون کتاب‌های درسی خود را خریداری نکرده اند تا ۱۵ شهریور مهلت دارند با ورود به سامانه IRTEXTBOOK.IR به خرید کتاب درسی خود اقدام کنند.

وی گفت: خرید کتاب درسی نیازمند ثبت نام دانش آموزان در سامانه "پادا" و مشخص شدن مدرسه محل تحصیل آن‌ها است و در صورتی که دانش آموزی در این سامانه ثبت نام نکند موفق به خرید کتاب درسی هم نخواهد شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دانش آموزانی که مدرسه محل تحصیل خود را تغییر داده اند تا ۳۱ شهریور فرصت دارند نسبت به اصلاح نشانی مدرسه محل تحصیل خود اقدام کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.