بیش از هزار دانش‌آموز مهابادی از ثبت سفارش کتاب درسی جا مانده اند

مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: هزار و ۱۱۶ دانش آموز مقطع متوسطه اول و دوم این شهرستان کتاب‌های درسی خود را ثبت سفارش نکرده اند.

کریم سلیمانی مدیر آموزش و پرورش مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: دانش آموزان و والدین دانش آموزانی که تاکنون نسبت به ثبت سفارش کتاب درسی اقدام نکرده اند، تا ۳۱ شهریورماه جاری فرصت دارند به سامانه سفارش کتاب مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شخصی و پایه تحصیلی دانش‌آموز کتاب خود را سفارش دهند.

وی با بیان اینکه توزیع کتاب درسی برای افراد ثبت نام کرده آغاز شده است، افزود: هم اکنون توزیع کتاب‌های درسی برای مقطع ابتدایی آغاز شده و طی هفته آینده نیز توزیع کتاب درسی مقاطع متوسطه اول و دوم انجام می‌‍شود.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: خرید کتاب درسی نیازمند ثبت نام دانش آموزان در سامانه "پادا" و مشخص شدن مدرسه محل تحصیل آن‌ها است و در صورتی که دانش آموزی در این سامانه ثبت نام نکند موفق به خرید کتاب درسی هم نخواهد شد.

سلیمانی تاکید کرد: امسال همه کتاب‌ها در مدارس توزیع می‌شود و هیچ کتابی در کتاب فروشی‌ها فروخته نخواهد شد.

وی اضافه کرد: دانش آموزانی که مدرسه محل تحصیل خود را تغییر داده‌اند تا ۳۱ شهریور فرصت دارند نسبت به اصلاح نشانی مدرسه محل تحصیل خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.