آخرین مهلت ثبت نام جاماندگان از یارانه

امشب آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان جامانده یارانه در سامانه سازمان هدفمندی یارانه است.

دبیر شورای هماهنگی اداره کل کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: با توجه به اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها درخصوص ثبت نام جاماندگان و تمام افرادی که تا فرودین ۱۴۰۱ یارانه دریافت نمی‌کردند تا ساعت ۲۴ امشب فرصت دارند در سامانه my.gov.ir ثبت نام خانوار شان را انجام بدهند.

علیزاده گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده افرادی که یارانه خانوار شان در سنوات قبل حذف شدن این افراد جدا سازی یارانه شان را انجام بدهند، اگر سرپرست خانوار شان یارانه بگیر باشد و یک نفر از آن‌ها یارانه بگیر نباشد امکان ثبت نام در سامانه my.gov.ir را ندارند.

او گفت: قابلیت ثبت نام جاماندگان تا قبل از طرح مردمی سازی در سامانه حمایت فعال بود، اما الان از سامانه حمایت حذف شده و با اقدامات انجام شده مجددا در سامانه ثبت نام گزینه‌ای با این عنوان باز خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی اداره کل کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: تمام افرادی که مجرد هستند، شماره همراه، شماره شبا و خانوار شان قبل از ۱۴۰۱ یارانه شان قطع شده باشد می‌توانند به عنوان فرد مجرد در سامانه ثبت نام را انجام بدهند.

علیزاده گفت: بیشتر مراجعه کنندگان افرادی هستند که از اردیبهشت ماه امسال یارانه شان قطع شده و این افراد هستندکه نسبت به جداسازی یارانه بیشتر مراجعه می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.