معاون استاندار آذربایجان غربی:

ایجاد عدالت فرهنگی از برنامه‌های مهم دولت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: بحث ایجاد عدالت فرهنگی یکی از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم و تحقق آن در اولویت برنامه مدیران قرار دارد.

«رضا ابراهیمی» سه شنبه شب در مراسم اختتامیه سومین دوره هفته قرآن و عترت آذربایجان غربی با گفت: ورود به مسایل فرهنگی از برنامه های دولت سیزدهم است.

او می گوید:درست است درشرایط کنونی دغدغه جامعه، مسایل معیشتی است ولی نباید از مسایل فرهنگی غافل شویم  بلکه مسایل فرهنگی همچنان به عنوان دغدغه بوده وبرنامه عملیاتی برای آن داشته باشیم؛  امروز نگاه دولت به درون و ظرفیت های داخلی کشور است.

ابراهیمی  گفت: هشت سال دفاع مقدس، سازندگی و انقلاب اسلامی با تکیه بر نیروهای داخلی محقق شد و ‌به پیروزی و موفقیت رسید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی می گوید: اگر امروز به توان نیروهای جوان وظرفیت های کشور تکیه شود بسیاری از مشکلات قابل حل خواهد بود؛ درحوزه فرهنگی و اجتماعی جوانان را باید سرکار بیاوریم و وارد عرصه فرهنگی کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: ماهرچه داریم از قرآن و اهل بیت است ، بنابراین باید دراین مسیر حرکت کنیم.  از نظر فرهنگی مشکلاتی درکشور وجود دارد و ‌با وجود گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب مسایلی در جامعه مشاهده می شود که خوشایند نیست و باید حوزه فرهنگ قرآنی هرچه بیشتر تقویت شود.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.