منطقه آزاد تجاری ماکو میزبان مسابقات قرآنی

مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی منطقه آزاد تجاری ماکو برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛در نشست مشترک مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی و مدیر عامل منطقه آزاد تجاری ماکو میزبانی مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دراین نشست حجت الاسلام جوانبخت ضمن اشاره به ظرفیت‌های قرآنی استان و نیز شکوفایی چهره‌های قرآنی در سال‌های اخیراظهارکرد:برگزاری با کیفیت مسابقات قرآنی و ارج نهادن به تلاش قاریان و حافظان و فعالان عرصه قرآنی از اولویت‌های ویژه برنامه‌های فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان می‌باشد.

مدیر کل اوقاف آذربایجان غربی بهره مندی از تمام ظرفیت و پتانسیل استان در جهت تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی را نقطه عطفی در بروز چهره‌های قرآنی دانست و افزود: کسب رتبه‌های برتر کشوری و بین المللی، استان آذربایجان غربی را به یکی قطب‌های قرآنی کشور تبدیل کرده است.

مهندس فروزان مدیر عامل منطقه آزاد تجاری ماکو نیز با اشاره به میزبانی مسابقات قرآنی و محافل انس با قرآن در این منطقه، ضمن ابراز خرسندی از میزبانی مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم برگزاری مسابقات قرآنی را مایه مباهات و افتخار برای منطقه دانست.

در پایان این نشست مقرر شد مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی منطقه آزاد تجاری ماکو برگزار شود.

این مسابقات در مرداد ماه سالجاری با حضور نفرات برتردر رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، اذان، دعا خوانی در دو بخش خواهران و برادران بصورت همزمان با حضور داوران و اساتید کشوری و بین المللی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.