محفل انس با قرآن در میاندوآب برگزار می شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب گفت: همزمان با دهه ولایت و برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن در آذربایجان غربی، محفل انس با قرآن در میاندوآب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام مقصود محمدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب  گفت: محفل انس با قرآن کریم در میاندوآب، با حضور قاری ممتاز کشوری حمیدرضا احمدی وفا و گروه تواشیح طارق تبریز در شهرستان میاندوآب برگزار می شود.

حجت الاسلام مقصود محمودی افزود: این محفل معنوی روز سه شنبه ۱۴ شهریور ماه بعد از نماز مغرب و عشا در محل مصلی امام خمینی میاندوآب برگزار می شود.

وی با اشاره به هدف برگزاری محفل قرآنی، تصریح کرد: محفل قرآنی به منظور ترویج فرهنگ معارف قرآن کریم در بین اقشار جامعه تشکیل خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمودی ادامه داد: به منظور بهره مندی از ثواب قرآن، بازدید و شرکت در محفل قرآنی، برای عموم مردم میاندوآب آزاد است.

وی با اشاره به ثمرات برگزاری مسابقات قرآنی، تاکید کرد: برگزاری مسابقات و محافل قرآنی، باعث انس گرفتن مردم با آموزه های قرآن شده و سطح معنوی جامعه را بهبود می بخشد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب بیان کرد: میزبانی آذربایجان غربی از چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن، یک فرصت استثنائی برای استان بوده ،که لازم است بهره برداری مناسبی  از این  ظرفیت عظیم قرآنی صورت گیرد.

انتهای پیام/م

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شهرستان میاندوآب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.