قدردانی استاندار گیلان از مشارکت مردم و تلاش مدافعان سلامت

اسدالله عباسی بر ضرورت تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی برای مدیریت موفق بیماری تاکید کرد.

استاندار گیلان در نشست ستاد مدیریت کرونا گیلان که با حضور فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شد با اشاره به برگزاری منظم نشست‌های ستاد استانی، گفت: مدیریت صحیح کنونی در خصوص این بیماری با تلاش مجاهدانه همه دست اندرکاران، امامان جمعه، رسانه‌ها و همچنین همراهی همه مردم به دست آمده است.

به گفته اسدالله عباسی، گیلان در تزریق نوبت اول و دوم واکسن کرونا دارای رتبه اول در کشور است و با همراهی مردم و رسانه‌ها، در نوبت سوم هم، پوشش واکسیناسیون در استان به سطح مورد انتظار برسد.

در تعطیلات نوروزی امسال که مسافران زیادی به گیلان آمدند، برای حفظ و ارتقاء ایمنی و سلامت مردم و مسافران تلاش کردیم.

گیلانیان افتخار دارند که نخستین شهید مدافع سلامت، نرجس خانعلی زاده را برای حفظ سلامت مردم تقدیم کرده‌اند.

آموزش‌های عمومی، تقویت مراقبت و پایش بیماری، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در جامعه و فضا‌های آموزشی، حمایت نظام سلامت برای پذیرش بیماران سرپایی و پرهیز از عادی انگاری از راهبرد‌های اصلی مقابله با کرونا است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا هم در این نشست تلاش‌های گیلانیان در دوران شیوع کرونا را مجاهدانه توصیف کرد و گفت: موفقیت‌های حاصل شده در بحران کرونای گیلان، یک افتخار است و باید به‌عنوان دانش و تجربه برای همه ادوار ثبت و ذخیره شود.

به گفته محمدحسین سپهر، از مدیریت صحیح کرونا در گیلان با همراهی و همدلی مردم استانقدر دانی کرد و نه تنها در بحران کرونا بلکه در همه بحران‌ها باید طرح شهید سلیمانی به عنوان راهبردی اساسی اجرا شود.

باید با ارتقاء سطح دانش عمومی و اختصاصی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تا پایان کرونا، بر سختی‌ها و خطرات غلبه کرد.

در این نشست رئیسان کمیته‌های تخصصی ستاد کرونا گیلان و تعدادی از فرمانداران شهرستان‌های استان که به صورت ویدئو کنفرانس حضور داشتند، گزارش‌هایی از فعالیت‌های انجام شده ارائه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.