پیگیری روزانه موجودی کالا‌های اساسی برای پیشگیری از مشکلات

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی از درخواست وزارت کشور برای انعکاس موجودی کالا‌های اساسی به صورت روزانه خبر داد.

اشرفی در جلسه فوق العاده تنظیم بازار خراسان جنوبی ضمن تبیین جوانب طرح پرداخت یارانه مستقیم به جای ارز ترجیحی برای خرید کالا‌های یارانه ای گفت: این طرح که با توافق و حمایت قوای سه گانه و سران نظام همراه است، باید با همکاری و برنامه ریزی لازم به شکل مناسبی در استان اجرا شود.

او گفت: این طرح با عنوان مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه‌ها اجرا می‌شود و ضرورت دارد وضعیت و موجودی کالا‌های اساسی در استان به صورت روزانه و مستمر رصد شود تا مشکلی در تأمین اقلام مورد نیاز مردم به وجود نیاید.

اشرفی گفت: طبق درخواست وزارت کشور مقرر شده موجودی اقلام و کالا‌های اساسی استان و همچنین مشکلات و کمبود‌های موجود در این ایام به صورت روزانه به این وزارتخانه منعکس و پیگیری شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و لزوم رصد و پیگیری مستمر وضعیت بازار در این ایام مقرر شده جلسات کمیسیون تنظیم بازار استان و کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار به صورت روزانه برگزار شود.

او گفت: بررسی مسائل و مشکلات و اقدام در جهت رفع آن‌ها از مهمترین دستورکار‌های کمیسیون تنظیم بازار استان طی این مدت خواهد بود.

 در این جلسه آخرین وضعیت بازار و موجودی کالا‌های اساسی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.