به منظور حمایت از سرمایه گذاران در حوزه زیرساخت‌های گردشگری

وزارت میراث فرهنگی تسهیلات پرداخت می‌کند

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای توسعه زیرساخت های گردشگری، به سرمایه گذاران تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می‌کند.

واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی قابلیت‌های بسیار زیادی در حوزه میراث فرهنگی و گرشگری و صنایع دستی دارد که باید به مردم کشور شناسانده شود.

او گفت: کویر، مساجد زیبا و صنایع دستی ثروت های این استان هستند.

واحدی گفت: در جهت ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در استان‌ها گام‌های ویژه‌ای برداشته شده است و در حوزه زیرساخت آمادگی داریم که برای سرمایه گذاران وام‌های ارزان قیمت از محل صندوق توسعه ملی و تبصره ۱۸ در اختیارشان قرار دهیم.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: باید از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای شناساندن جاذبه‌های استان کمک گرفت تا گردشگران خارجی و داخلی جذب شوند و مقدمه حضور گردشگران تبلیعات است که باید در این حوزه‌ها تلاش‌ها بیشتر شود.

او گفت: ما انتطار داریم تا مدیران این حوزه با اجرای گفتمان سازی و پیش بردن اهداف بر اساس سیاست‌های دولت و با پاکدستی در جهت مبارزه با فساد گام بردارند.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: ما در خراسان جنوبی جاذبه‌های گرشگری فراوانی داریم که باید بیش از این برای شناساندن و معرفط آن به مردم کشور تلاش کنیم.

 او گفت: اگر با ایجاد فرصت‌ها جاذبه‌های استان را در سطح کشور به درستی معرفی کنیم از لحاظ اقتصادی کمک بزرگی به استان می‌شود.

طالبی گفت: باید در این حوزه به جوانان میدان دهیم و باید از ظرفیت‌ها و افکار خلاقانه جوانان در این حوزه به نحو احسن استفاده شود.

در پایان این مراسم هادی شاهوردی به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی معرفی و از حسن رمضانی مدیرکل سابق قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.