جای خالی برنامه ریزی در توسعه شهر اسلامیه

استاندار خراسان جنوبی بر لزوم برنامه ریزی درست برای استفاده از ظرفیت های شهر اسلامیه تاکید کرد.

استاندار خراسان جنوبی در نشست با امام جمعه و اعضاء شورای اسلامی باغشهر اسلامیه به ظرفیت‌های گردشگری بی نظیر شهر اسلامیه اشاره کرد و گفت: هنوز نتوانسته ایم از این پتانسیل در راستای توسعه شهر اسلامیه به درستی استفاده کنیم.

 قناعت عدم ماندگاری مسافر را یکی از اصلی‌ترین عوامل مؤثر در بهره برداری ناکافی از ظرفیت‌های گردشگری شهر اسلامیه برشمرد و گفت: ما باید با ایجاد جذابیت در مناسبت‌های خاص به ویژه تعطیلات عید، کاری کنیم که مسافر در شهر بماند و رد نشود.

او گفت: یکی دیگر از عوامل مؤثر در عدم استفاده از ظرفیت‌های گردشگری شهر، تأمین نشدن زیرساخت‌های لازم است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: نزدیکی اسلامیه به فردوس، علاوه بر این که یک ظرفیت برای تأمین نیاز‌های مردم می‌باشد، مانع ایجاد نمایندگی ادارات و توسعه ساخت و ساز‌ها شده است.

 قناعت، رفع مشکلاتی همچون بازنگری طرح تفصیلی، تکمیل مجتمع ورزشی فرهنگی کارگران، ایجاد سایت اداری و ... را به برگزاری جلسات کارشناسی با محوریت معاونت‌های مربوطه در استانداری منوط کرد و گفت: درخصوص تکمیل و بهره برداری هر چه سریع‌تر از باند امداد و نجات فردوس، نظر ما مثبت است.

حجت الاسلام عرب امام جمعه باغشهر اسلامیه هم گفت: تاکنون اسلامیه جایگاه واقعی خود را در شرق کشور بدست نیاورده است و اگر در این شهر بستر برای سرمایه گذاری ایجاد شود قطعا تحولات خوبی در این شهر اتفاق می‌افتد.

آذر همایون رئیس شورای شهر باغشهر اسلامیه و خطیب شهردار این شهر هم برخی از مشکلات اسلامیه را مطرح کردند و از استاندار خواستند در خصوص دوبانده شدن راه‌های مواصلاتی، ساخت سایت ادارای، تکمیل فرودگاه امداد و نجات، تکمیل طرح تفضیلی شهر اسلامیه و ساخت مجتمع همکاری کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار