راه اندازی هنرستان هنرهای زیبا گامی بلند در حوزه آموزش هنر

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بیرجند گفت: در صورت واگذاری فضای آموزشی توسط ادارات، هنرستان هنر‌های زیبا ویژه برادران راه اندازی می‌شود.

در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بیرجند بر هرچه باشکوه تر برگزار شدن برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم تاکید شد.

فاضلی فرد فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بیرجند در این جلسه به فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم و پیرامون برنامه‌های این هفته  اشاره کرد و گفت: با همکاری دستگاه‌های مختلف و آموزش و پرورش  به مشکلات زمین برای احداث فضا‌های آموزشی و رفع مشکلات معلمان رسیدگی می شود.

سورگی سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بیرجند هم گفت: جمعا ۲۰ برنامه شامل غبارروبی مزار شهیدان، دیدار با خانواده‌های دانش آموزش شهید و متوفیان فرهنگی که ۶ تن بر اثر کرونا فوت کردند، مراسم پیاده روی عمومی فرهنگیان، تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی، فضاسازی محیط مدارس به مناسبت هفته معلم، برگزاری نمایشگاه کتاب از آثار استاد مرتضی مطهری در مدارس، نصب بیلبورد در سطح شهر بیرجند، برگزاری مسابقات ورزشی بین فرهنگیان را از جمله برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم عنوان کرد.

همچنین در این جلسه اعلام شد در صورت واگذاری فضای آموزشی توسط ادارات که نیاز ندارند هنرستان هنر‌های زیبا ویژه برادران از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی راه اندازی می‌شود و بر توسعه هنرستان فنی حرفه‌ای و کاردانش و کمبود فضای آموزشی و کمبود معلم در سال آینده از جمله مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد.

همچنین در این جلسه از دانش آموز ورزشکار ملی رشته جودو خانم سپیده طاهری که دارای مقام در سطح کشور شده تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.