رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی:

عملیات اجرایی آبرسانی به شهر دیهوک آغاز شد

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات اجرایی مخزن ۲ هزار متر مکعبی در شهر دیهوک شهرستان طبس خبر داد.

حجت‌ الاسلام نصیرایی در سفر به شهرستان طبس گفت: رفع مشکلات بررسی شده در مصوبات سفر‌های گذشته به این شهرستان و پیگیری جدی، باید در دستور کار مسئولان باشد و اینکه قولی بدهند و بروند به هیچ وجه پسندیده نیست.

او گفت: با آغاز عملیات اجرایی مخزن ۲ هزار متر مکعبی در شهر دیهوک شهرستان طبس در ۱۲ ماه و با اعتباری بالغ بر ۸۶ میلیارد ریال، هزار و ۷۰۰ مشترک از مزایای آبرسانی این طرح برخوردار می شوند.

در این جلسه که حجت‌ الاسلام صادقی امام جمعه، توکلی بخشدار دیهوک و امامی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی حضور داشتند مشکلات آب، برق، بهداشت و درمان و مطالبات شهرداری بررسی و دستور لازم از سوی نماینده عالی دولت در شهرستان برای حل این مشکلات به دستگاه‌های اجرایی صادر شد.  

او در ادامه سفر خود به روستای اسفندیار در بخش دیهوک رفت و به بررسی و اتخاذ راهکار‌های رفع مشکل تنش آبی در این منطقه پرداخت؛ همچنین مشکلاتی در حوزه تأمین برق و بهداشت و درمان نیز مطرح شد که با حضور مسئولان مرتبط مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


حجت‌ الاسلام نصیرایی همچنین با محوریت بررسی مشکلات زیرساختی از بخش دستگردان طبس نیز بازدید کرد و از اختصاص مبلغ پنج میلیارد تومان برای حوزه بهداشت و درمان این بخش خبر داد تا مقدمات بیمارستان ۳۲ تختخوابی فراهم شود.

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه حق بخش دستگردان بوده در سال‌های گذشته محقق نشده، اما گشایش‌های بسیار خوبی برای این منطقه آغاز شده که ترجیح می‌دهم، همشهریان عزیز در پایان کار و نتیجه آن‌ها را ببینند.

کددار شدن راه عشق آباد به بردسکن و حذف آب نما‌ها و روکش آسفالت محور عشق آباد به بردسکن، احداث ادامه مسیر و آسفالت محور عشق آباد_ پیر حاجات، احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی در عشق آباد و حمایت از صنایع و معادن بخش دستگردان به منظور پیشگیری از خام فروشی و برداشت غیر مجاز، استقرار نمایندگی صنعت و معدن در بخش با توجه به فعالیت ۳۰ معدن و حمایت ویژه از شهرداری مناطق کوچک، رسیدگی به ورزش و جوانان و تخصیص اعتبار برای تجهیز سالن ورزشی و اصلاح شبکه فرسوده آب و برق در شهر عشق‌آباد از جمله موارد مطرح شده توسط نمایندگان مردم بود.

رحیمی سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس گفت: پرهیز از حواشی و پرداختن به کار برای مردم برعهده همه مسئولان است و هیچ کوتاهی پذیرفته نیست.

او گفت: برخی امور را باید به نتیجه رساند و آن وقت اطلاع‌ رسانی کرد و ماهم بر همین شیوه می‌خواهیم مردم نتیجه پیگیری‌ها را ببینند و تلاش می‌کنیم مبنای چنین و چنان خواهیم کرد را کنار بگذاریم.

رحیمی از تجهیز سالن ورزشی شهر عشق‌آباد و تلاش جدی برای کاهش مشکلات حوزه ورزش بخش دستگردان خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.