نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد

تمرکز بر روی آثار و مدیریت افراد، راه اصلی انتصاب مدیران

آیت الله عبادی گفت: راه اصلی انتخاب و انتصاب مدیران این است که در همه ادارات بر روی آثار و مدیریت افراد تمرکز شود.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار نوروزی با فرماندار بیرجند با تبریک سال جدید و ضمن گرامیداشت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران در دنیا به خصوص برای غرب یک مسئله غیرقابل باور است که به تعبیر امام معجزه الهی بود و شجره طیبه‌ای خواهد بود که ثمرات بسیاری خواهد داشت.

او گفت: اکنون به جایی رسیده ایم که دولت حرف نمی‌زند بلکه بخشی از مردم انقلابی است که می‌خواهد با ایثار، گذشت و تلاش آفت زدایی کند.

آیت الله عبادی گفت: راه اصلی انتخاب و انتصاب مدیران این است که در همه ادارات بر روی آثار و مدیریت افراد تمرکز شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هیچ کاری امروز بهتر از جهاد برای مردم و انقلاب اسلامی نیست چرا که بحث ایران تنها نیست، ایران طرفدار بین المللی دارد، امید بسیاری از ملت‌های مستضعف به ایران است، امید مردم یمن، فلسطین و کشور‌های دیگر یا حتی جوانان جلیقه زرد فرانسوی که عدالت می‌خواهند به ایران است.

او گفت: امروز ایران عمودی است در جهان که اگر عمود ایران پیروز باشد همه عدالت خواهان در جهان پیروز خواهند شد، بسیاری از اهل فن غربی اذعان داشته اند که با وجود تحریم‌های فراوان به جای اینکه ایران ضعیف شود بالعکس ایران قوی شده است شما مسئولان باید امید را در دل مردم زنده کنید.

در این جلسه همچنین مدیران کل پزشکی قانونی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و مسئول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سال جدید را تبریک گفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.