توزیع ۳۷۵ تن برنج تنظیم بازار در خراسان جنوبی

در بهمن امسال ۳۷۵ تن برنج تنظیم بازار در خراسان جنوبی توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان گفت:۷۵۰ تن برنج هندی سهمیه بهمن و اسفند ماه بوده که ۳۷۵ تن آن در بهمن ماه توزیع شده و بقیه آماده توزیع است.

به گفته بیکس، ۳۷۵ تن برنج هندی و ۱۸۰ تن برنج تایلندی نیز به استان ابلاغ شده که در مرحله جذب است و به زودی در استان از طریق مباشران توزیع خواهد شد.

او گفت: در حال حاضر ۱۷۵ تن شکر برای مصرف خانوار، ۱۵۰ تن شکر برای صنف قنادی و ۸۶ تن شکر برای زنبورداران استان در حال توزیع است.

به گفته بیکس سهمیه جدید در خصوص شکر برای ایام عید به استان اعلام شده که جذب و توزیع خواهد شد تا مردم مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: روزانه ۸۰ تن تخم مرغ هم در استان تولید می‌شود که مازاد مصرف استان به سایر استان‌ها ارسال می‌شود.

بیکس می گوید: روزانه ۱۲۰ تن گوشت مرغ در خراسان جنوبی تولید می شود که توزیع گوشت سفید به صورت مستمر انجام می‌شود و در این زمینه مشکلی نداریم و تمهیدات لازم برای منجمدسازی گوشت سفید هم برای ایام عید هم در حال انجام است.

او گفت: در راستای افزایش کیفیت نان تولیدی نانوایی استان نیز از این پس نظارت‌ها بر این صنوف هم تشدید خواهد شد و همچنین کیفیت نان تولیدی هم با توجه به دغدغه مردم به جد مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار