محمدی:

ورود به مراکز بهزیستی زنجان ممنوع شد

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت:باتوجه به شیوع امیکرون،پذیرش جدید در مراکز تحت نظارت بهزیستی به شرط داشتن حکم قضایی امکانپذیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - محمدی‌قیداری بابیان اینکه همه بازدید‌های غیرنظارتی از مراکز تا برقراری شرایط عادی لغو شده و بازدید‌های نظارتی کارشناسان و مسئولان بهزیستی با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی صورت می‌پذیرد، گفت: سفر و اردو‌های تفریحی تا زمان رفع بحران لغو شده است.

او با اشاره به اطلاع‌رسانی و آگاهسازی مجدد در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی به خانواده‌های تحت پوشـش بهزیستی، گفت: همه مددجویان واجد شرایط در مراکز توانبخشی سالمندان، بیماران روانی مزمن، مددجویان مقیم مراکز شبانه‌روزی معلولان و دیگر مراکز د ز تقویتی واکسن  کرونا را دریافت کرده‌اند.

محمدی می گوید: کنترل علائم و ویزیت روزانه کادر و مقیمان مراکز مراقبتی به صورت روزانه توسط پزشک یا پرستار مسئول مقیم مرکز در مراکز شبه خانواده بدون پرستار و پزشک مقیم، توسط مسئول فنی مرکز انجام می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه خدمت‌گیرندگان جدید با تشخیص پزشک به مدت دو هفته قرنطینه می‌شوند، گفت: در صورت قرمز بودن شهرستان زنجان مرخصی همه مقیمان مراکز نیز لغو شده و ملاقات حضوری خانواده‌ها بسیار محدود و فقط در صورت ارائه کارت واکسن و دریافت سه دز واکسن توسط ملاقات‌کننده و دریافت سه دز واکسن توسط ملاقات‌شونده انجام می‌شود.

محمدی با بیان اینکه بازدیـدهای غیرضـروری از منزل مددجویان بهزیستی لغو شده است، گفت: بازدیـد از منزل برای ارائه خدمات از جمله منـاسب‌سازی برای افراد دارای معلولیت نیز به صورت برخط است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.