رمز ماندگاری انقلاب مردمی بودن آن است

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:دهه فجر عید انقلاب ایران و عنایت الهی برای مردم بوده واین ایام باید به صورت خاص ویژه گرامی داشته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - صالحی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران را مردمی بودن آن دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران با رویکرد دینی والهی تشکیل شده و با نصرت الهی، پشتیبانی آحاد مردم و رهبری امام راحل در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به پیروزی رسید.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی و برخواسته از اراده هاو آرمان‌های مردم کشورمان است، گفت: استکبار ستیزی، بصیرت، شجاعت، فداکاری وحضور در تمامی صحنه‌ها از ویژگی‌های انقلاب مردمی ایران اسلامی بوده وهر روز این معرفت افزوده شده و انقلاب بالنده‌تر می‌ شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به هماهنگی و جلسات کمیته همیاری وسازمان‌های حمایتی با عضویت ۱۵ دستگاه به ریاست این نهاد اشاره کرد و گفت: در این کمیته برنامه‌های متنوعی برای دهه مبارک فجر با چاشنی امید آفرینی پیش بینی شده است که در ایام الله دهه مبارک فجر در استان با اولویت مناطق کم برخوردار وروستایی به اجرا در می‌آید.

صالحی با اشاره به اینکه اجرای ۵۳ برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر با همکاری دستگاه‌های عضو این کمیته در دستور کار قرار دارد، گفت: افتتاح و بهره برداری از ۱۸۵ باب مسکن مددجویی شهری وروستایی، بهره برداری از ۳ هزار و ۸۵۵ طرح‌های اشتغالزایی، بهسازی، طرح هادی ولوله کشی گاز منازل روستایی، توزیع بسته‌های معیشتی، اهداء جهیزیه وتوزیع لوازم گرمایشی از برنامه‌های شاخص این گروه است.

او  دیدار مدیران کل دستگاه‌های عضو کارگروه از خانواده معظم شهداء، مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی، سالمندان، غبارروبی گلزار شهداء و اجرای سرود‌های انقلابی برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی را از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر کارگروه همیاری و سازمان‌های حمایتی برشمرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.