۳۱ زخمی در تیراندازی صهیونیست‌ها به سوی فلسطینیان در یورش به جنین + فیلم و تصاویر

در درگیری جوانان فلسطینی در منطقه «الحارثیه» در جنین در مقابله با یورش نیرو‌های اشغالگر صهیونیستی ۳۱ نفر زخمی و ۱۲ نفر دستگیر شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان - نیرو‌های ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی به خانه اسیر فلسطینی «محمود جرادات» در «السیله الحارثیه» در جنین در کرانه باختری یورش بردند و با جوانان فلسطینی درگیر شدند که بر اثر این درگیری‌ها دست‌کم ۳۱ فلسطیمی زخمی شدند.

به گزارش خبرنگار المیادین، پس از یورش نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به «السیله الحارثیه» در غرب جنین، این نیرو‌ها هدف گلوله قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش پس از مقاومت جوانان فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها یک جوان فلسطینی در رویارویی با نیرو‌های اشغالگر به ضرب گلوله صهیونیست‌ها زخمی و به سر آن آسیب جدی وارد شد.

المیادین از وضعیت وخیم این جوان فلسطینی خبر می‌دهد.

تیراندازی نیروهای اشغالگر صهیونیستی در درگیری با جوانان فلسطینی در محله شیخ جراح در کرانه باختری 01

تیراندازی نیروهای اشغالگر صهیونیستی در درگیری با جوانان فلسطینی در محله شیخ جراح در کرانه باختری 02


بیشتر بخوانید:


خبرنگار المیادین گزارش داد که درپی یورش صهیونیست‌ها و استفاده آنان از گلوله جنگی در درگیری با فلسطینیان، رزمندگان مقاومت به سمت نیرو‌های اشغالگر آتش گشودند. اما نیرو‌های اشغالگر تخریب خانه اسیر فلسطینی «محمود جرادات» یکی از عاملان عملیات «حومش» را آغاز کردند.

تیپ جنین در نیروهای مقاومت فلسطین اعلام کرد: «در پاسخ به هدف قرار دادن غیرنظامیان، ما توانستیم تمرکز سربازان اشغالگر را هدف قرار داده و مستقیماً آن‌ها را مورد هدف قرار دهیم.»

الجزیره نیز نوشت هلال احمر فلسطین که پیش از این اعلام کرده بود ۳ جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله‌های جنگی اشغالگران در درگیری با آنان در «السیله الحارثیه» مجروح شده‌اند، اعلام کرد تعداد مجروحان به ۹ نفر افزایش یافته است.

با افزایش شمار زخمی‌ها هلال احمر فلسطین اعلام کرد ۳۱ نفر در درگیری با نیرو‌های اشغالگر صهیونیستی در محله «شیخ جراح» در قدس اشغالی زخمی و ۱۲ نفر در این درگیری‌ها دستگیر شدند.

جوانان فلسطینی در راهپیمایی گسترده‌ای در میدان «الشهدا» در مرکز «نابلس» به حمایت از مردم شهرک «السیله الحارثیه» در «جنین» پرداختند.

تیراندازی نیروهای اشغالگر صهیونیستی در درگیری با جوانان فلسطینی در محله شیخ جراح در کرانه باختری 03

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
خدا لعنت کند دشمنان مسلمین
و خدا لعنت کند منافقانی که بین ملسلمانان زندگی میکنند
خدا لعنت کند صهیونیست و امریکا و ال سعود
و درود و حمت خدا بر صابران که در راه خدا استقامت میکنند و در برابر ظالمان و ستمکاران مبارزه میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
به ما چه؟
آخرین اخبار