حماس: ادامه حمله به منطقه شیخ جراح، بازی با آتش است

سخنگوی جنبش حماس یورش شهرک نشینان صهيونيست به ساکنان فلسطینی محله شیخ جراح را بازی با آتش توصیف کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - محمد حماده، سخنگوی جنبش حماس در شهر اشغالی قدس در واکنش به حملات شب گذشته نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به محله شیخ جراح، یورش شهرک نشینان صهیونیست به سرکردگی «بن غفیر» نماینده کنست رژیم صهیونیستی به ساکنان فلسطینی محله شیخ جراح قدس اشغالی را تجاوز آشکار و بازی با آتش در قدس دانست. وی تاکید کرد با ادامه این روند سراسر فلسطین با تمام توان برای محافظت از قدس شعله ور خواهد شد.

وی همچنین به رژیم اشغالگر درباره تداوم این حملات که به مثابه منفجر کردن آتش به روی این رژیم است، هشدار داد.

حماده از فرزندان ملت فلسطین به ویژه اهالی قدس اشغالی خواست برای یاری هموطنان خود در محله شیخ جراح آماده باشند و همه شهر‌ها و روستا‌های کرانه باختری و قدس را به میدان تقابل با رژیم وحشی و اشغالگر و شهرک نشینان بزدل و ترسو تبدیل کنند.

در جریان این حملات، نیرو‌های نظامی صهیونیست اقدام به استفاده از گلوله‌های پلاستیکی، نارنجک‌های صوتی و گاز اشک‌آور کرده اند که باعث زخمی شدن چندین تن از معترضان فلسطینی شده است.

محله شیخ جراح این روز‌ها به نمادی از بیرون راندن فلسطینی‌ها از خانه‌شان تبدیل شده است. این منطقه به همراه بقیه بخش‌های بیت‌المقدس شرقی در سال ۱۹۶۷ توسط رژیم صهیونیستی اشغال شد. حملات صهیونیست‌ها به فلسطینیان در اراضی اشغالی متوقف نمی‌شود. در جریان اشغالگری صهیونیست‌ها، فلسطینیان در شهر‌های مختلف از جمله الخلیل، نابلس و منطقه باب‌الزاویه دست به اعتراض زده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار