امام جمعه کرمانشاه:

قدرت نفوذ کلمه ایران در جهان بالاترین سلاح است

آیت الله مصطفی علما گفت: استکبار حاج قاسم را به خاطر نفوذ کلمه به شهادت رساند، آمادگی و حفظ اقتدار کشور در تمامی زمینه‌ها امروز ضرورت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- آقای علما گفت: اقتدار امروز کشور مرهون پایمردی دیروز رزمندگانی است که برای پیروزی اهداف متعالی انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکردند بلکه جان عزیز خود را بر سر این آرمان الهی تقدیم کردند.

باید وضعیت الان را با سابق قیاس کنیم که آن زمان چه بودیم و الان کجا هستیم و در آن زمان اراده‌ای برای مدیریت کشور نداشتیم بلکه این آمریکا بود که برای ما تصمیم می‌گرفت.

 در جنگ خندق پیامبر اسلام (ص) فرمودند تمام کفر در مقابل تمام اسلام ایستاده و الان هم وضعیت همان گونه است و تمام کفر در مقابل تمام اسلام ایستاده، زیرا الان قدرت نفوذ کلمه ایران بالاترین سلاح است و استکبار حاج قاسم را شهید کردند به خاطر نفوذ کلمه و این‌ها همه به برکت اسلام بوده و اگر شما امروز تلاش می‌کنید به خاطر اسلام است.

 شما سرباز امام زمان (عج) هستید و امیدوارم روز به روز بر قدرتتان افزوده شود و تا این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف متصل شود باید تلاش کنیم و بها پرداخت کنیم.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.