وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی:

فرار اسیران فلسطینی بی‌کفایتی تل آویو را آشکار کرد

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت فرار اسرای فلسطینی از زندان های رژیم صهیونیستی، این رژیم را در بدترین حالت خود قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان – عمر بارلو، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از تلاش برخی زندانیان برای فرار از زندان «عوفر» خبر داد و گفت که این تلاش‌ها و فرار از زندان «جلبوع» که پیش‌تر رخ داد، رژیم صهیونیستی را در «بدترین» و «آسیب‌پذیرترین» وضعیت خود قرار داده است.

به گزارش آر تی، بارلو به کمیسیون تحقیق این حادثه گفت: «از برخی جهات [پس از این رخداد] بی‌کفایتی اسرائیل آشکار شد که شامل شکست‌های اطلاعاتی و عملیاتی می‌شود».

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت واضح بود که نشانه‌هایی از کاستی‌های جدی وجود دارد. همچنین برای من مشخص شد که پیش‌تر در سال ۲۰۱۴ نیز تلاش‌هایی برای فرار صورت گرفته است و نقشه‌های زندان بر روی اینترنت قرار گرفته است.

او اعلام کرد که مقامات زندان رژیم صهیونیستی حین بازرسی، طرح‌هایی را برای فرار کشف کرده اند. بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیست، طرح دست نویس، متعلق به هفت زندانی امنیتی حماس است.

در پاسخ به اظهارات بارلو، سرویس زندان‌های این رژیم اعلام کرد که در بازرسی روز دوشنبه، نقشه‌ای دقیق در محلی مخفی شده در یک سلول کشف شده است. گفتنی است زندان عوفر بین قدس اشغالی و تل‌آویو قرار دارد.

۱۴ شهریورماه امسال رسانه‌ها از فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان «جلبوع» رژیم صهیونیستی خبر دادند. فرار از این زندان امنیتی با حفر تونل باعث آشکار شدن خلا امنیتی در زندان‌های رژیم صهیونیستی شد؛ تا جایی که نخست وزیر این رژیم، رخداد مذکور را نشانه نقص جدی در سطح اطلاعاتی و عملیاتی عنوان کرد.

انتتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار