انتشار اولین تصاویر از فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان جلبوع + فیلم

رژیم صهیونیستی برای نخستین بار تصاویری از فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان جلبوع در فلسطین اشغالی منتشر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شهاب، در حالی که بیش از ۳ ماه از فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان جلبوع در سرزمین‌های اشغالی و دستگیری مجدد آن‌ها به دست اشغالگران می‌گذرد، رسانه‌های صهیونیستی تصاویری از فرار این اسیرا از زندان جلبوع منتشر کرده‌اند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی برای نخستین بار تصاویری از فرار این ۶ اسیر فلسطینی را در فیلم زیر به نمایش گذاشته است.

۱۴ شهریور ماه بود که رسانه‌ها اعلام کردند ۶ اسیر فلسطینی با حفر تونل در سلول خود در زندان جلبوع رژیم صهیونیستی توانستند از این زندان فرار کنند. فرار از این زندان امنیتی در محافل بین‌المللی رسوایی فراوانی را برای رژیم صهیونیستی به بار آورد، به گونه‌ای که نفتالی بنت، نخست‌وزیر این رژیم فرار این ۶ زندانی را نقصی جدی در سطوح اطلاعاتی و عملیاتی این رژیم دانست.


بیشتر بخوانید:


سازمان زندان‌های صهیونیستی به ویژه پس از فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان جلبوع، سختگیری علیه اسرا را شدت بخشیده و مجازات‌های سنگینی را بر آن‌ها اعمال کرده است.

در همین راستا، دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گذشته ۲ اسیر دیگر را به کمک به ۶ اسیر فراری از زندان جلبوع متهم و احکام و مجازات‌های سنگینی را برای آنان صادر کرد.

ماه گذشته خلیل الحیه، نائب رئیس جنبش حماس در نوار غزه و رئیس کمیته روابط عربی اسلامی این جنبش، با بیان این‌که اگر رژیم صهیونیستی حاضر به امتیاز دادن و پرداخت هزینه مبادله اسرا نباشد، نظامیان اسیرش روشنایی را نخواهند دید، تأکید کرد سازشکاران و عادی‌سازان روابط با رژیم اشغالگر از پشت به ملت فلسطین خنجر زده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۰۶ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
چه فایده همه شش نفرشون رو دوباره دستگیر بازداشت کردند گرفتنشون انداختنشون توی سلولهای انفرادیشون !!! مابین خود مردم فلسطینیان هم صهیونیستها جاسوس آدم فروش دارن و چند دستگی مابین خود فلسطینیان وجود دارد اگرنه صد سال دیگر هم نمی توانستند این شش نفر زندانی فراری رو پیداشون کنند . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
آخرین اخبار