افتتاح طرح های عمرانی در شهرستان های خراسان رضوی

طرح های عمرانی در شهرستان های خراسان رضوی به مناسبت دهه فجر افتتاح می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد -  به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر چندین طرح عمرانی در شهرستان های خراسان رضوی افتتاح می شود.

افتتاح ۵۴ طرح عمرانی در تایباد همزمان با دهه فجر

محسن سیاح گفت: همزمان با دهه فجر امسال، تعداد ۵۴ پروژه عمرانی و زیرساختی با اعتبار ۱۷۵ میلیارد تومان افتتاح می‌شود که از این تعداد هفت طرح اشتغالزایی است.

او گفت: این طرح‌های عمرانی در حوزه‌های آبرسانی، برق‌رسانی، گازرسانی، بهداشتی و مخابراتی و رفاهی هستند و نیز ۱۲۰ برنامه فرهنگی و هنری درنظرگرفته شده است.

افتتاح کارخانه تولید گاز کربنیک مایع با سرمایه‌گذاری خارجی، مجموعه خدماتی رفاهی در پایانه مرزی دوغارون، توسعه زیرساخت‌های تلفن و اینترنت، مرکز رفاهی اداره‌کل اتباع و امور مهاجرین در مرز دوغارون و مرکز خدمات جامع سلامت روستایی از جمله برنامه‌های مهم در شهرستان مرزی تایباد هستند.

بهره برداری و کلنگ زنی ۷۴ پروژه در خوشاب

فرماندار خوشاب گفت: ۷۴ پروژه در خوشاب با اعتباری بالغ بر ۸۷۷ میلیارد ریال در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسید.

محمود شم آبادی فرماندار شهرستان خوشاب گفت: همزمان با آغاز ایام الله پر برکت دهه مبارک فجر ۷۴ پروژه با اعتبار ۸۷۷ میلیارد ریالی کلنگ زنی و یا بهره برداری خواهد شد.

او گفت: این پروژه‌ها در بخش احداث و بهسازی مسکن، شهری و روستایی، کشاورزی و دامپروری، تولید برق و برق رسانی، مخابرات و ارتباطات، اشتغال زایی محرومین، صنعت معدن تجارت، ساختمان‌های آموزشی اداری بخش عمران و خدمات شهری و روستائی و آبرسانی شهری خواهد بود.

۴۷ طرح عمرانی و صنعتی در سبزوار آماده بهره‌برداری شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: ۴۷ طرح عمرانی، خدماتی، توزیعی، صنعتی و کشاورزی با هزینه ۶۰۴ میلیارد ریال برای بهره‌برداری طی دهه فجر در شهرستان سبزوار آماده شده است.

سیدمجتبی علوی مقدم گفت: طرح‌های جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب، آموزش و پرورش، بنیاد مسکن، آبخیزداری، مخابرات و شهرداری از عمده طرح‌های آماده بهره‌برداری طی دهه فجر در این شهرستان هستند.

او گفت: همچنین طی این ایام، عملیات اجرایی پنج طرح عمرانی با اعتبار ۴۱۴ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

فرماندار ویژه سبزوار گفت: در ۱۰ ماه گذشته مجوز سرمایه گذاری صنعتی ۶۸ هزار میلیارد ریالی در قالب ۱۲۱ فقره جواز تاسیس در این شهرستان صادر شده است.

او گفت: همچنین امسال ۲۳ واحد جدید تولیدی در بخش‌های مختلف با سرمایه گذاری ۴۶۳ میلیارد ریال در این شهرستان راه اندازی شده است.

علوی مقدم گفت: به منظور حمایت از تولید نیز مدت پاسخ به استعلام سرمایه‌گذاران در این شهرستان ۲۰ روز تعیین شده و چنانچه دستگاهی در موعد مقرر پاسخ ندهد مراحل بعدی انجام می‌شود و در صورت بروز مشکلات، دستگاه مربوطه باید پاسخگو باشد.

۷۸ طرح در خواف به بهره برداری می‌رسد

فرماندار خواف از بهره برداری ۷۸ طرح در بخش‌های مختلف با صرف اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال در دهه فجر سالجاری در این شهرستان خبر داد.

حسین سنجرانی گفت: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف زیربنایی، آبرسانی، برق و گازرسانی و کشاورزی مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.

او گفت: سایر طرح‌های در دست بهره برداری مناطق شهری و روستایی خواف در دهه فجر را حوزه‌های عمران و توسعه و فضای سبر ذکر کرد.

فرماندار خواف از جمله این طرح‌ها را گازرسانی به ۵۰ واحد تولیدی بخش دام و طیور، افتتاح چهار واحد آموزشی شهری و روستایی، اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار، احداث واحد‌های مسکن مقاوم سازی شده، بهره برداری از دو چمن مصنوعی روستایی و افتتاح طرح‌های عمرانی شهری شهرداری‌های تابعه شهرستان خواف ذکر کرد.

 

انتهای پیام//م.ج.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.