کشته شدن دو تن در پی آتش بازی‌های سال نو در آلمان و اتریش

در پی بازی‌های آتش بازی در آلمان و اتریش دو تن جان خود را از دست دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، رسانه‌های محلی امروز (شنبه) اعلام کردند به سبب آتش بازی‌های سال نوی میلادی در آلمان و اتریش دو نفر جان خود را از دست دادند.

یک مرد (۳۷ ساله) در شهر «هنف» در ایالت نوردراین-وستفالن در کشور آلمان در پی حوادث آتش بازی درگذشت و یک مرد ۳۹ ساله دیگر نیز در این حادثه دچار مصدومیت شدید در این حادثه شد و به بیمارستان منتقل گشت.

همچنین «خبرگزاری آلمان» اعلام کرد شماری از افراد در حوادث مشابه دیگری مرتبط با آتش بازی در شهر «هامبورگ» و یک شهر دیگر این کشور مجروح شدند.

امسال فروش وسائل آتش بازی در آلمان امسال به سبب شیوع کرونا ممنوع شده بود. برخی از آلمانی‌ها وسائل آتش بازی را به شکلی غیرقانونی خریداری کرده و یا اقدام به ساخت آن‌ها می‌کنند که سبب وقوع چنینی خطراتی می‌شود.

این در حالی است که یک مرد ۲۳ ساله نیز در جنوب غرب وین جان خود را از دست داد و سه تن دیگر نیز در این کشور زخمی شدند.
از سوی دیگر، خبرگزاری فرانسه از وقوع اقدامات شورشی در این کشور خبر داد که طی آن، ۸۷۴ خودرو سوزانده شد. «جرالد دارمانیان» وزیر کشور فرانسه از سوزانده شدن ۸۷۴ خودرو در مراسم سال نوی میلادی خبر داد.

با این حال وی گفت شمار خودرو‌های سوزانده شده در مقایسه با سال‌های قبل کاهش یافته است. او گفت: ۸۷۴ خودروی عمومی در سال ۲۰۲۱ سوزانده شد؛ این در حالی است که در سال ۲۰۱۹، تعداد ۱۳۱۶ خودرو سوزانده شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار