ترس ارتش رژیم صهیونیستی از عواقب غیرقابل پیش‌بینی حمله به ایران

رسانه صهیونیستی اذعان کرد ارتش رژیم اشغالگر از سناریوهای مطرح شده برای حمله به ایران، به دلیل عواقب احتمالی و غیرقابل پیش‌بینی آن، می‌ترسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی مدعی شد فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی سناریو‌های مختلفی برای حمله به ایران ارائه کرده‌اند، اما از ترس عواقب آن‌ها و عدم توانایی ارزیابی نتیجه به دلیل برنامه هسته‌ای ایران، به آن‌ها شک دارند.

براساس این گزارش ارتش رژیم صهیونیستی سرمایه‎ای حدود ۲.۹ میلیارد دلار دریافت کرده است تا زرادخانه‌های هسته‌ای خود را تقویت کند و بانک اهدف نظامی خود را وسعت بخشد و تمرینات نظامی انجام دهد، همچنین گفته می‌شود تمامی این اقدامات در راستای حمله به ایران انجام می‌شود.

بنابر اعلام هاآرتص: «مقامات نظامی اسرائیل آماده هستند به محض اینکه چراغ سبزی نشان داده شود به ایران ضربه بزنند. اما از جمله عواقب چنین حمله‌ای، "نبرد با حماس در نوار غزه و حزب الله در لبنان" پیش‌بینی می‌شود.»

بر اساس ارزیابی‌های گزارش شده از سوی ارتش رژیم اشغالگر، ایران سیستم‌های دفاع هوایی خود و زرادخانه موشکی خود را به طور قابل توجهی بهبود بخشیده است.

در این گزارش همچنین آمده است: «ایران همچنین توانسته زرادخانه موشک‌های دوربرد خود را - که به راحتی می‌توانند به هر نقطه در اسرائیل ضربه بزنند- به میزان قابل توجهی افزایش دهند.»

این گزارش در راستای ادعا‌های قبلی رژیم اشغالگر مطرح می‌شود مبنی بر اینکه تهران ممکن است قصد تولید بمب هسته‌ای داشته باشد - چیزی که نیرو‌های جنگ رژیم صهیونیستی ادعا می‌کنند که اگر ایران واقعاً چنین هدفی داشته باشد، ممکن است ظرف دو سال آینده اتفاق بیفتد.

ادعا‌های این رژیم درحالی مطرح می‌شود که دور هشتم مذاکرات برجامی در وین در حال انجام است و احیای توافق هسته‌ای ایران نیز باعث رعب و وحشت برای مقامات صهیونیستی شده است.

به تازگی نیز «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، بار دیگر در ادامه سخن‌پراکنی‌های خود علیه کشورمان گفت: «قدرت‌های جهانی باید موضع محکم‌تری در مذاکرات هسته‌ای با ایران اتخاذ کنند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۰۹ دی ۱۴۰۰
تا زمانی که روسیه و امریکا پشت اسرائیل هستن معلوم هست ترسی نداره که اگر داشت این همه دانشمندان کشور رو ترو نمیکرد .هر روز سوریه رو موشک باران نمیکرد این اخری هم از دریا لاذقیه رو موشک باران نمیکرد .جالب اینکه روسیه اون منطقه رو که به دریا وصل میشه رو تصرف کرده بعد از همان جا اسرائیل سوریه رو موشک باران کرده ...پس روسیه هرگز به ایران اجازه نمیده به اسراییل حمله کنه که اگر بکنه پشت اسراییل در میاد کلی روسی تو اسرائیل زندگی میکنن ...اره جانم این افکار پوچ رو کنار بزارید شاید سردار دلها بود قصه فرق میکرد اما با این فرمانده ها فکرش رو هم نکنید ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۰۹ دی ۱۴۰۰
رژیم صهیونیستی سگ ولگردی است که هر لحظه ممکن است پاچه هر رهگذری را بگیرد اما همیشه این پاچه گیری ها به ضررش تمام شده و در نهایت نیز یا بدست انسانی کشته می شود و یا زیر ماشین له می شود و این سرنوشتی است که خداوند مهربان برای این قوم لجوج و بهانه جو مقدر کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۳۰ ۰۹ دی ۱۴۰۰
بس که شما دنبال نابود کردنش بودین حالا اون میخواد شما رو نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۵ ۰۹ دی ۱۴۰۰
اسرائیل می خواهد زیر زبانی در بیاورد که آیا بمب اتم داریم یاا نه ، که در صورت نداشتن حمله کند و در صورت داشتن اجماع جهانی را بدست بیاورد و حمله کنند . ما که نداریم بهتر است تصمیم به حمله بگیرند که در این صورت متوجه خواهد شد یک من ماست چقدر کره دارد و چنان پاسخی دریافت کند که یا محو شود و یا دیگر هر گز جرات بیان تهدید نداشته باشد به عبارتی آدم شوند!! که بعید است پس بهتر آنکه محو ونابود شوند این تخم و ترکه نازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۶ ۰۹ دی ۱۴۰۰
اونا اگه میترسیدن اینقدر دانشمند ایرانی رو ترور نمیکردن یا این همه به سوریه حمله نمیکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۳ ۰۹ دی ۱۴۰۰
اسرائیل چون اتم و موشکهای بهتری از ما دارد نمی ترسد .تنها ترس او حساب شده است جنگ خانمان سوز است او نمی خواهد از بینی یک شهر مندش یک قطره خون بیاید اما ما هزار تا هزارتا هم بمیریم دولت چکش هم نمی گزد بلکه هزارتا قطع یارانه به نفعش است
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۶:۳۶ ۰۹ دی ۱۴۰۰
اسراییل از ترس دست به دامن قدرتهای بزرگ شده معلومه لرز ملک الموت بر اندامش افتاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۶ ۰۹ دی ۱۴۰۰
5+1 بیشتر باید بترسن چون حامی اصلی اسرائیل اونان و در حقیقت حمله اسرائیل به ما حمله اونا به ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۶ ۰۹ دی ۱۴۰۰
اوه اوه چقدر ترسیدن
آخرین اخبار