اتهام‌زنی وزیر دفاع آمریکا و همتای صهیونیست او علیه ایران

وزرای دفاع و جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی، بدون اشاره به تجاوزات خود علیه ملت‌ها و حمایت از تروریست‌ها، به اتهام‌زنی علیه ایران پرداختند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا امشب (پنجشنبه شب) در دیدار با «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادعا کرد که برنامه هسته‌ای ایران نگران‌کننده است.

لوید آستین بدون اشاره به تسلیحات هسته‌ای این کشور و فروش سلاح به جنگ‌افروزان در منطقه و کمک به گروه‌های تروریستی، با این ادعا که «ایالات متحده به شدت از فعالیت‌های هسته‌ای ایران و فقدان دیپلماسی سازنده نگران است»، گفت: «به جلوگیری از دستیابی ایران بر سلاح هسته‌ای پایبندیم؛ چراکه این به نفع ما، اسرائیل و جهان است.»

وزیر دفاع آمریکا در ادامه گرافه‌گویی‌های خود گفت: «مقصود بایدن از گزینه‌های دیگر در صورت شکست دیپلماسی در قبال ایران واضح است.»

او با تأکید بر همکاری با شرکای خود در منطقه از جمله رژیم اشغالگر صهیونیستی برای مقابله با ایران، مدعی شد: «برای حل نزاع اسرائیلی-فلسطینی مبتنی بر راه‌حل تشکیل دو کشور تلاش می‌کنیم.»

بنی گانتس نیز در این دیدار به اتهام‌زنی علیه ایران پرداخت و گفت: «امیدواریم که گفت‌وگو‌ها درمورد آمادگی نظامی مشترک برای توقف بلندپروازی‌های هسته‌ای ایران تقویت شود.»

بنی گانتس بدون اشاره به زرادخانه هسته‌ای رژیم صهیونیستی که منطقه را تهدید می‌کند مدعی شد: «ایران بزرگترین تهدید علیه صلح و ثبات جهانی است؛ اطمینان داریم که دولت آمریکا به جلوگیری از دستیابی ایران بر سلاح هسته‌ای پایبند است.»

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به اتهام‌زنی علیه ایران ادامه داد و افزود: «ایران برای تحقق اهداف هسته‌ای خود از فرصت استفاده می‌کند که جامعه بین‌الملل باید فوراً آن را متوقف کند.»

او ادعا کرد: «تداوم اقدامات خصمانه ایران، دخالت فوری را می‌طلبد؛ چراکه دامنه آن روز به روز در حال گسترش است.»

این ادعا‌های مسئولان آمریکایی و صهیونیستی در حالی مطرح می‌شود که اولا واشنگتن با خروج غیرمسئولانه خود از توافق هسته‌ای باعث پیچده شدن تحولات جهانی شد و رژیم صهیونیستی نیز با نگهداری صد‌ها کلاهک هسته‌ای یک تهدید بزرگ علیه امنیت، صلح و ثبات جهانی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
این کشورهای غربی چه کاره هستند که برای ملتی که انقلاب کرده و در طول جنگ هزاران شهید داده می خواهند تصمیم بگیرند زیر بار ذلت مذاکره نروید سلاح اتمی در این زمان بسیار ضروری است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
امیدوارم یا ما بمب هسته ای را زودتر بسازیم یا اسرائیل متوقف بشه یا آمریکا، که اگر این اتفاقات نیافته احتمال شلیک بمب هسته ای از طرف اسرائیل زیاده چون اسرائیل همون آمریکا است و مثل هیروشیا وناکازاکی آخرین گزینه احتمالا بمب هسته ای هست. انشاالله که پدافند هوایی ما قویتر میشه و دشمن را ناکام میگذاره.
Iran (Islamic Republic of)
محمدجواد
۰۷:۵۸ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
بنظر من بعیده هیچگاه به ما حمله نظامی کنن چون اسیب و هزینش بالاست
ولی سعی در خرابکاری رو تشدید میکنند و چون متاسفانه جاسوس و نفوذی زیاد دارن بازم ضربه میخوریم امیدوارم اطلاعات سپاه یک شاخه داخلی و مستقل تشکیل بده برای این جاسوس ها که روزگار اقتصادی_امنیتی مارو سیاه کردند وزارت اطلاعات هم باید خیلی چابک تر بشه
Netherlands
امیر
۰۷:۴۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
نجات نکبت تا آخرین قطره خون سربازان پوشک پوش آمریکایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۴ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
عدم توافق قطعا جنگی را برای ایران در پی خواهد داشت. چون مصمم اند از ایران با بمب اتم جلوگیری کنند. انشاله که با عزت و اقتدار برجام به نتیجه برسه و مردم از زیر فشار اقتصادی خارج بشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
آمریکایی ها نمیتوانند از پس طالبان بر بیایند هیچوقت قدرت مقابله با ایران را ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
همانطور که نتوانستند جلوی کره شمالی را بگیرند جلوی ایران را هم نمیتوانند بگیرند
آخرین اخبار