حضور پیشرانان خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های جهاددانشگاهی

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خراسان جنوبی از حضور پیشرانان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاورد‌های جهاددانشگاهی کشور خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ابراهیمی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خراسان جنوبی گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و توسط جهاددانشگاهی به عنوان نهاد توسعه‌ای و مداخله گر در حوزه اشتغال در حال انجام است.

وی گفت: در این طرح پیشرانانی انتخاب و معرفی می‌شود تا اقدامات با سرگروهی آنان به صورت تخصصی‌تر پیش رود و همچنین در ادامه با شبکه سازی، زمینه بازاریابی و فروش فراهم شود.

ابراهیمی گفت: اکنون تولیدات یکی از پیشرانان که با برند قمر در شبکه دوخت کیف و ساک پارچه‌ای استان با ۶۰ نفر زیرمجموعه، مشغول به فعالیت بوده و همچنین تولیدات برند ساروق در شبکه حوله بافی استان با ۱۴۸ نفر زیرمجموعه در نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاورد‌های جهاد دانشگاهی به نمایش گذاشته شده است.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خراسان جنوبی گفت: این نمایشگاه از ۵ تا ۹ دی ماه در محل مجتمع نمایشگاهی بوستان در تهران در حال برگزاری است و در این نمایشگاه آثار و محصولات پیشران‌های مختلف از استان‌های کشور به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام / ط ا 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.