معاون استاندار:

کنترل و بیماریابی کرونا از امروز در آذربایجان غربی تشدید می شود

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: برای افزایش کنترل‌ها، طرح غربالگری و بیماریابی کرونا از امروز، در استان آغاز می‌شود.

ه گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، رضا ابراهیمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی گفت: بسیج، هلال احمر و دستگاه‌های اجرایی مربوطه اهتمام ویژه را در اجرای این طرح داشته باشند.

وی با اشاره به ورود سویه اُمیکرون به آذربایجان غربی اضافه کرد: باید موارد لازم نظیر قرنطینه و کنترل، در این خصوص اعمال و اقدامات لازم در این مورد اجرایی شود.

ابراهیمی ادامه داد: افراد مرتبط با افراد مشکوک و قطعی ابتلا به امیکرون باید کنترل شوند و تدابیر ویژه‌ای در این خصوص به مرحله اجرا در آید.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم توجه روزافزون به کنترل‌های مرزی بیان کرد: کنترل و نظارت در مرز‌ها باید تقویت شود و اهتمام ویژه در خصوص ورود و خروج از مرز‌ها ضروری است.

وی اضافه کرد: هلال احمر در راستای کنترل تردد‌ها در مرز اهتمام جدی داشته باشد و از بیشترین ظرفیت خود استفاده کند.

ابراهیمی بیان کرد: باید افراد جامعه به زدن واکسن تشویق و ترغیب شوند تا شاهد شیوع دوباره بیماری در سطح جامعه نباشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۷ دی ۱۴۰۰
تشدید می شود ولی فعلا معلوم نیست از کی!از وقتی که اولین مرگ بر اثر ابتلا به امیکرون در استان ثبت بشه یا بعد از اینکه حداقل 50 درصد مرم استان مبتلا بشن یا 50 درصد شهرها حداقل یک نمونه داشته باشند.خدایا کیا شدن مسئول این مردم عزیز و نجیب؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۷ دی ۱۴۰۰
الآن که متاسفانه 4 هفته تعطیل نکردن ولی قطعا چند هفته آینده مجبور خواهند شد بجای 4 هفته،4 ماه تعطیل کنن