افتتاح ۷۱ طرح عمرانی، تولیدی، خدماتی، کشاورزی و صنعتی در طول هفته دولت در خوی

فرماندار خوی گفت: ۷۱ طرح عمرانی، تولیدی، خدماتی، کشاورزی و صنعتی با اعتبار بیش از ۱۱۹ میلیارد تومان در طول هفته دولت در خوی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حسین عباسی فرماندار خوی با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر، با تشریح طرح‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی در هفته دولت گفت: در هفته دولت سال ۱۴۰۰، ۷۱ طرح عمرانی، خدماتی، تولیدی، صنعتی و کشاورزی با اعتبار ۱۱۹.۵ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

عباسی با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا در اجرای این برنامه‌ها اظهار داشت: ۳۳ طرح عمرانی با اعتبار هزینه شده بالغ بر ۸۳ میلیارد تومان و ۳۸ طرح خدماتی، تولیدی و صنعتی با اشتغالزایی بیش از ۲۱۲ نفر و سرمایه گذاری ۳۶.۵ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

او افزود: افتتاح کلینیک تخصصی و مرکز تشخیص و غربالگری بیماران سرطانی، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی اکبرآباد و یزدکان، پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ شهر دیزج دیز و قیله لیق ازجمله پروژه‌های بخش بهداشت و درمان هفته دولت می‌باشد.
فرماندار خوی اظهارداشت: همزمان با هفته دولت بهره برداری از آسفالت راه روستایی پسک بدلان و محور روستای بلجوک، افتتاح آموزشگاه ابتدایی ۶ کلاسه در روستا قشلاق، بهره برداری از ۹ طرح آبیاری کم فشار و یک سامانه ضد تگرگ در بخش کشاورزی آغاز می‌شود.

حسین عباسی تاکید کرد: بهره برداری از واحد تولیدی کارتن سازی در شهرک صنعتی و واحد تولید محصولات لاستیکی و کفپوش در ناحیه صنعتی ایواوغلی با اشتغال زایی ۲۰ نفر و با اعتبار ۱۱.۵ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت در خوی میباشد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.