معرفی فرماندار جدید بوکان

با حکم وزیر کشور فرماندار جدیدبوکان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در جلسه معارفه فرماندار بوکان علی مصطفوی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: در دولت تدبیر و امید علی رغم مشکلات تنگناها و تحریم های ظالمانه از سوی دشمنان، خوشبختانه با عنایت رهبری و مدیریت رئیس جمهور امسال و در آخرین سال دولت اقدامات خوبی در کشور صورت گرفت.

او گفت: در هفته دولت امسال بیش از ۶۰۰ طرح عمرانی اقتصادی و تولیدی با اعتبار  یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در آذربایجان غربی به بهره‌برداری رسید و این تنها گوشه‌ای از خدمات دولت در این ایام خاص است.

مصطفوی تاکید کرد: با تمام کاستی‌ها و مشکلات و تلاش دشمنان برای تعطیلی کشور مسئولان پای کار هستند و برای رفع موانع در تلاشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌های کادر درمان در مبارزه با بیماری کرونا گفت: اولویت اصلی کشور دولت و نظام، تامین سلامت مردم است.

انور حبیب زاده، نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: مشکلات، محرومیت‌ها، توزیع ناعادلانه امکانات، نبود عدالت اجتماعی، کماکان مردم بوکان را آزار می‌دهد و انتظار توجه و اهتمام بیشتری نسبت به این شهرستان می‌رود.

در پایان و با حکم وزیر کشور محمد امین زاده به عنوان فرماندار جدید بوکان معرفی و از خدمات لقمان خسروپور سرپرست فرمانداری در مدت ۱۸ ماه گذشته تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.