معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

نیازمند بازخوانی دهه بصیرت هستیم

امیر سرتیپ اکرمی نیا گفت: نباید تصور کنیم که دهه بصیرت تنها به سال ۸۸ محدود می‌شود و باید آن را امروز نیز بازخوانی کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، امیر سرتیپ اکرمی نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در همایش سیاسی گفت: در حال حاضر نیازمند تبیین مسائل مختلف در زمینه‌های گوناگون هستیم.

او گفت: دهه بصیرت که به سال ۸۸ باز می‌گردد باید امروز نیز بازخوانی و تکرار شود و نباید گمان کنیم که حماسه مردم تنها یک رویداد بوده و پایان یافته است.

امیر سرتیپ اکرمی نیا گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، فتنه لطمه‌هایی را وارد می‌کند که مهم‌ترین آن امیدوار کردن دشمن است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: حضور ۸۵ درصدی مردم در انتخابات سال ۸۸ نقطه‌ای بود که قدرت نرم افزاری کشور را به رخ دنیا می‌کشید، اما جریان فتنه به آن لطمه زد.

او گفت: امروز نیازمند جهاد تبیینی هستیم و باید در جنگ روایت ها، ضرورت تببین را مدنظر داشته باشیم.

امیر سرتیپ اکرمی نیا گفت: در حال حاضر راهبرد فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است و مصداق آن وجود ایران در رویداد‌های مختلف منطقه است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکا رو به افول است و باید این را بدانیم و مدنظر داشته باشیم که آمریکا قابل اعتماد نیست و باید در برابر این کشور، راهبرد‌هایی را انجام دهیم که یکی از آن‌ها خنثی سازی تحریم‌ها است.

نبود بصیرت، مشکل حال حاضر کشور

حجت الاسلام پرورش معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از مشکلات حال حاضر نبود بصیرت در داخل کشور است.

او گفت: به دلیل کافی نبودن سطح سواد رسانه‌ای در برابر هجمه‌های رسانه‌ای منفعل می‌شویم.

حجت الاسلام پرورش گفت: فکر دشمن ظلم است و راهبرد ما نیز ظلم ستیزی است و این اساس دشمنی است و دشمن به دنبال این است که ما از آرمان‌های خود دست بکشیم، اما ما چنین کاری را انجام نمی‌دهیم.

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: از دشمن غیر از فتنه نمی‌توان انتظار داشت، اما ما باید استراتژی مناسبی داشته باشیم و پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

او گفت: دشمن قدرت نظامی ایران را باور کرده است، اما در داخل کشور برخی‌ها این موضوع را باور ندارند.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز در این همایش گفت: خداوند متعال در فطرت موجودات نیروی دفاعی قرار داده که این نیرو در انسان به صورت قوه غضبیه نمود پیدا کرده است.

او گفت: در زندگی اجتماعی همانطور که انسان نیازمند رابطه است نیازمند دفاع نیز بوده و باید به آن توجه کرد.

آیت الله عبادی گفت: جهاد که یکی از مصادیق دفاع است از ضروریات بوده و ارتش این وظیفه را داراست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ارتش امنیت ایجاد می‌کند و همه کار‌ها در سایه امنیت اتفاق می‌افتد؛ بنابر این کار ارتش یک عبادت بزرگ است.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: دهه بصیرت ، ارتش ، امنیت ، ناجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار