مبارزه مامور حامل کیف پول با سارقان مسلح + فیلم

مامور حامل کیف پر از اسکناس با دست خالی سارقان مسلح را مجبور به فرار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده رویارویی شجاعانه یک مامور حامل پول با سه سارق را به تصویر می‌کشد. این کارمند شرکت خصوصی در هند در حال انتقال مقادیری پول نقد به یک بانک غیردولتی بود که در مقابل بانک مورد حمله سارقان اسکوترسوار قرار گرفت. این اتفاق در منطقه کولار در بهوپال رخ داد.

در لحظه وقوع حمله سارقان مسلح این مرد یک کیف حاوی ۳۱۰ هزار روپیه پول نقد به همراه داشت. با این حال سارقان به دلیل مقاومت وی ناکام مانده و مجبور به فرار شدند. ویدئویی که توسط دوربین مداربسته تهیه شده چگونگی وقوع این سرقت را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو سه سارق که سوار بر اسکوتر هستند در مقابل بانک متوقف می‌شوند. در همین لحظه این مامور با کیف پر از پول از مقابل این سارقان عبور می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد یکی از سارقان ناگهان به این مامور حمل پول حمله ور می‌شود.


بیشتر بخوانید


این سارق یک اسلحه کمری را به سمت مامور حامل پول نشانه رفته و اقدام به سرقت کیف می‌کند. با این حال این مرد از خود شجاعت نشان داده و با دست خالی با این سارق درگیر می‌شود. در این ویدئو مشاهده می‌شود او با پرتاب سنگ و گل و لای به سارق اجازه فرار نمی‌دهد. در پایان ویدئو شجاعت وی نتیجه داده و سارق با دست خالی به همراه همدستانش متواری می‌شود.

گفتنی است؛ پلیس محلی هند تحقیقات خود برای شناسایی و دستگیری سارقان را آغاز کرده است.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۰۵ دی ۱۴۰۰
شانس آورد اسلحه سارق گیر کرد والا الان زیر سه متر خاک بود
آخرین اخبار