مبارزه زن باردار با سگ های ولگرد

یک زن باردار در مبارزه با گله سگ های ولگرد، توانست جان سه کودک خود را نجات دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن باردار با به خطر انداختن جان خود، فرزندانش را از حمله سگ‌های ولگرد نجات داد. «سیما دِوی» پس از آنکه مشاهده کرد سگ‌های ولگرد دختر ۵ ساله اش را روی زمین می‌کشند، بلافاصله وارد عمل شد و جان دخترش را نجات داد. این حادثه روز پنجشنبه در ایالت شمالی اوتار پرادش هند رخ داد.

 در لحظه وقوع حادثه در حالی که خانم دوی در داخل خانه مشغول آشپزی بود، سه فرزندش ۱۰، ۵ و ۳ ساله اش در بیرون از خانه سرگرم بازی بودند. در حالی که پدر کودکان در خانه حضور نداشت، دوی با شنیدن فریاد‌های دختر کوچکش به بیرون از خانه دوید. او پس از رسیدن مقابل درب خانه مشاهده کرد که شش سگ ولگرد دخترش را روی زمین می‌کشند.


بیشتر بخوانید


تعدادی از سگ‌ها نیز به دو پسر او حمله ور شده بودند. دوی بدون تلف کردن وقت برای نجات دخترش که در محاصره سگ‌ها بود وارد عمل شد. او در مدت ۱۰ دقیقه با سگ‌ها مبارزه کرد و موفق شد هر سه فرزندش را از میان آرواره‌های سگ‌های وحشی بیرون بکشد. در این حادثه این مادر و سه فرزندش دچار جراحت شدند که جراحت این زن به همراه دخترش شدید بود. پس از این حادثه این زن به همراه دخترش به بیمارستان منتقل شدند. حال هر دو وخیم گزارش شده است. بنا به گفته پزشکان دختر ۵ ساله دوی دچار شوک شدید شده است.

پلیس هند تحقیقات در مورد این حادثه را آغاز کرده است.

مبارزه زن باردار

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۴ دی ۱۴۰۰
باید خیلی مراقب بچه ها باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۴ دی ۱۴۰۰
سگ وحشتناکه
آخرین اخبار