حمله غافلگیرانه سارقان به زن محلی در خیابان + فیلم

سارقان برای ربودن موبایل یک عابر پیاده زن، صحنه ای وحشتناک را در خیابان رقم زدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه ربودن تلفن همراه یک عابر پیاده در یکی از خیابان‌های هند را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو دو سارق موتورسوار برای ربودن تلفن همراه یک زن او را به شکلی وحشتناک به طول ۲۰۰ متر در خیابان روی زمین کشیدند. این اتفاق بعدازظهر روز پنجشنبه در منطقه شالیمار باغ در دهلی رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع این سرقت را نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که این زن به عقب موتور سیکلت آویزان شده است برای ده‌ها متر روی زمین کشیده می‌شود. سرانجام او به شکلی خطرناک و در مقابل چند وسیله نقلیه روی زمین و در کف خیابان رها می‌شود. ظاهرا این زن در حالی که گوشی تلفن همراه را به سمت داخل خیابان کنار گوش خود گرفته و در داخل خیابان مشغول صحبت بود مورد حمله سارقان قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در این ویدئو مشاهده می‌شود شاهدان عینی با دیدن این صحنه بلافاصله به کمک این زن شتافته و وسایل نقلیه را متوقف می‌کنند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این زن در بیمارستان فورتیس در شالیمار باغ کار می‌کند. او پس از این حادثه به محل کارش منتقل و تحت مداوا قرار گرفت. پلیس در حال تحقیقات در این باره است. هنوز پلیس سرنخی از سارقان به دست نیاورده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۴ دی ۱۴۰۰
زنا و دخترا باید مسلح بشن