لحظه حمله کروکدیل به کوسه + فیلم

کروکدیل با حمله ناگهانی به کوسه صحنه ای وحشتناک را در مقابل ماهیگیر رقم زد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که صحنه حمله و بلعیدن یک کوسه توسط کروکدیل غول پیکر را به تصویر می‌کشد.

یک ماهیگیر محلی در استرالیا سرگرم ماهیگیری بود که به طور اتفاقی با صحنه حمله و بلعیدن یک کوسه توسط تمساح مواجه شد. این اتفاق در شمال ایالت کوئینزلند رخ داد. «دان جانسون» به همراه همسر و دخترش در حالی ماهیگیری بودند که توجه شان به کروکدیلی که آرام آرام به آن‌ها نزدیک می‌شد جلب شد.


بیشتر بخوانید


پس از چند لحظه دان متوجه شد که کروکدیل به سمت کوسه‌ای که در حاشیه رودخانه است حرکت می‌کند. او با تلفن همراه خود ویدئویی از این صحنه تهیه کرد. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود این کروکدیل با رسیدن به این تمساح ناگهان به آن حمله کرده و ظرف چند ثانیه این حیوان را می‌بلعد. بنا به گفته آقای جانسون طول این کروکدیل حدود ۱۳ فوت بود.

جانسون در گفتگو با گاردین به گردشگران و ماهیگیران محلی توصیه کرد با مشاهده کروکدیل بلافاصله از آن فاصله بگیرند. او در این باره گفت: «به آن‌ها غذا ندهید یا چیزی را به سمت آن‌ها پرتاب نکنید تا توجه شان را جلب کنید. آن‌ها قدرت وحشتناکی دارند که باید به آن احترام گذاشت.»

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۷ دی ۱۴۰۰
یه دانه ماهی گلی اوردی میگی کوسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۰۵ دی ۱۴۰۰
الکی جو میدید.....گزارش تهیه میکنی ویدئو تهیه میکنی یه چیز باحال بزار هیجان داشت باشه ترس داشته باشه تو فضای مجازی وایرال شده باشه اینا چیه؟ اولش فکر کردم میخوای فیلم هالیوودی آرواره ها بینم..........خندم گرفت......چیه این آخه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۵ ۰۴ دی ۱۴۰۰
این کوسه بود!یا ماهی اگه جرات داره با کوسه ۶ متری دربیوفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۰۴ دی ۱۴۰۰
کوسه ماهی ماهی آکواریوم رو میگن کوسه ماهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۰۴ دی ۱۴۰۰
خیلیی.باشکوح.بو د
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۰۳ دی ۱۴۰۰
کوسه نبود ماهی بود
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۹:۳۲ ۰۲ دی ۱۴۰۰
این که یه بچه کوسه بود کوچک بود !!! اگه راست میگه یه چند تا کوسه سفید بزرگ چند متری مال اقیانوسها رو بیراید بندازید در همین رودخانه اونوقت معلوم میشه کروکودیل زورش می چربه یا کوسه های سفید بزرگ چند متری دریاهای آزاد . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .