تفاهمنامه سه جانبه مهارتی با فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان امضا شد

تفاهمنامه سه جانبه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان، پارک علم و فناوری و شرکت دانش بنیان پارس بهبود رایان نیک بنیان استان امضا شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  تفاهمنامه سه جانبه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان، پارک علم و فناوری و شرکت دانش بنیان پارس بهبود رایان نیک بنیان در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال دانش بنیان این استان امضا شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: این تفاهمنامه با توجه به اهمیت اقتصاد دیجیتال و توسعه و شکل گیری بسیاری از کسب و کار‌ها بر پایه این فناوری، تغییر مدل‌های کسب و کار مبتنی بر فناوری دیجیتال و دانش بنیان و نقش و اهمیت نیروی ماهر و آموزش دیده منعقد شده است.

جلیل شهریاری گفت: مهمترین هدف انعقاد این تفاهمنامه، ایجاد زمینه همکاری‌های مناسب به منظور مهارت آموزی و توانمندسازی نیروی انسانی در راستای بسترسازی و توسعه اشتغال مبتنی بر اقتصاد دیجیتال دانش بنیان و پیشبرد اهداف استان در مسیر تحول صنایع دیجیتال است.

وی افزود: براساس این تفاهمنامه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ضمن اعطای مجوز ارائه آموزش به شرکت مذکور، در شناسایی متقاضیان، ارائه خدمات مشاوره آموزشی، سنجش صلاحیت‌های حرفه‌ای و صدور گواهینامه مهارتی نیز همکاری می‌کند.

وی بیان کرد: پارک علم و فناوری استان نیز در تامین فضا و امکانات مورد نیاز، برگزاری رویداد‌ها و سمینار‌های علمی و تهیه محتوای تخصصی همکاری می‌کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: شرکت دانش بنیان بهبود رایان نیز در خصوص برگزاری دوره‌های تخصصی مرتبط با صنایع دیجیتال با تامین اساتید خبره و ایجاد ظرفیت اشتغال و بکارگیری مهارت آموختگان مستعد اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار