تفاهمنامه همکاری فنی‌وحرفه‌ای سیستان و بلوچستان و نظام مهندسی امضا شد

تفاهمنامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان و سازمان نظام مهندسی معدن در راستای گسترش روزافزون سامانه‌های نوین مدیریتی و مهارتی و به منظور توسعه آموزش‌های مهارت محور و فنی و حرفه‌ای امضا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،تفاهمنامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان و سازمان نظام مهندسی معدن در راستای گسترش روزافزون سامانه‌های نوین مدیریتی و مهارتی و به منظور توسعه آموزش‌های مهارت محور و فنی و حرفه‌ای امضا شد.

این تفاهمنامه که به امضای خداداد اولیائی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و شهاب دهواری رییس سازمان نظام مهندسی سیستان و بلوچستان رسید به منظور فراهم کردن زمینه‌های لازم برای تربیت نیروی انسانی متخصص صنعت ساختمان با برنامه ‏ریزی و اجرای دوره‌های آموزش عملی و بهره ‏برداری از ظرفیت ‏ها و توانمندی‏‌های ۲ طرف اجرا خواهد شد.

همکاری متقابل طرفین در نیازسنجی، امکان سنجی، ارزیابی آموزشی، تدوین و بازنگری استاندارد‌های مهارتی، برگزاری دوره‏‌های آموزشی مهارتی موردنظر و صدور گواهینامه‏‌های مربوط به پشتیبانی از طرح‌ها و ایده‌های نوآورو با رویکرد اشتغال و فراهم کردن زمینه استفاده از امکانات و تجهیزات موجود در مرکز تحقیقات جهت ارتقای سطح توانمندی مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای از جمله اهداف این تفاهمنامه است.

همچنین برگزاری همایش‌ها و گردهمایی‏‌های تخصصی و علمی درخصوص صنعت ساختمان و اجرای دوره‏‌های آموزشی ورود به حرفه، برنامه ریزی و اجرای دوره‌های مشارکتی براساس نیازسنجی آموزشی و توافق مشترک از دیگر اهداف انعقاد این تفاهمنامه است.

از تعهدات مشترک طرفین در این تفاهمنامه همکاری تشکیل کمیته برنامه ریزی و نظارت بر روند اجرای آموزش‌های مشترک، تهیه و تدوین استاندارد‌های جدید و مورد تقاضا جهت تایید و تصویب سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به منظور فراهم کردن زمینه آموزش آن با استفاده از ظرفیت‌های علمی طرفین و تشکیل جلسات کمیته برنامه ریزی با مراکز زیرمجموعه طرف اول هر سه ماه یکبار به منظور تشریک مساعی، هماهنگی و رفع موانع احتمالی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار