ارتقای انگیزه خدمت، هدف برگزاری جشنواره جوان سرباز

معاون نیروی انسانی سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی گفت: ارتقای روحیه و انگیزه خدمت در سربازان، هدف برگزاری جشنواره جوان سرباز است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ قوسی معاون نیروی انسانی سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی در اختتامیه چهاردهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) جوان سرباز گفت: این جشنواره در ۹ محور از جمله امنیت و اقتدار، خلاقیت و فناوری و ورزش برگزار شد.

او گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، ارتقای روحیه و انگیزه خدمتی سربازان است.

سرهنگ قوسی گفت: تمامی سربازان سپاه استان در این جشنواره ارزیابی شدند و ارزیابی آن‌ها بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغ شده بوده است.

معاون نیروی انسانی سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی گفت: از نواحی مقاومت سپاه‌های شهرستان اطلاعات سربازان جمع آوری و در کارگروه‌های جشنواره بررسی شد.

او گفت: این جشنواره در ۳ سطح استانی، ستاد کل سپاه و ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار می‌شود که برترین‌های مرحله استانی به جشنواره ستاد کل راه می‌یابند.

سرهنگ قوسی گفت: طبق دستورالعمل‌های جدید همه سربازان باید در زمان خدمت خود، یک مهارت را فرا بگیرند.

لزوم توجه جوانان و سربازان به مباحث فناورانه

سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: سربازان نقش زیادی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند.

او گفت: اکنون نیز جایگاه سربازان در جمهوری اسلامی شناخته شده است و باید دانست که کشور بدون سرباز، ضعیف است.

سردار قاسمی گفت: سربازان باید روحیه انقلابی داشته باشند و سربازی که این روحیه را نداشته باشد، در میادین کارزار، صحنه را خالی خواهد کرد که آسیب آن جبران ناپذیر است.

فرمانده سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب به موضوع دانش پژوهی و فناوری اشاره شده است که جشنواره جوان سرباز مصداقی از آن است.

او گفت: در موضوعات فناورانه جوانان تکلیف بیشتری دارند و باید خود را به انجام کار موظف کنند.

سردار قاسمی گفت: یکی دیگر از وظایف جوانان و سربازان امر به معروف و نهی از منکر است که باید پررنگ‌تر دنبال شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار