امام جمعه بافق:

پرستاری از اندیشه‌های بیمار بشریت بالاترین رسالت حضرت زینب (س) است

حجت الاسلام سعادت فر گفت: بالاترین پرستاری حضرت زینب (س)، پرستاری از اندیشه‌های بیمار بشریت با خطبه‌های آتشین خود بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر ، امام جمعه بافق با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار گفت: حضرت زینب(س) اسوه صبر و استقامت برای جامعه و به ویژه پرستاران است و وجود ایشان، ریشه فرهنگ تمدن ساز عاشورا است.

او افزود: بهترین و بالاترین پرستاری حضرت زینب (س)، پرستاری از اندیشه‌های بیمار بشریت با خطبه‌های آتشین خود بود که با این خطبه‌ها به دنبال درمان قلوب بیمار مردم بود.

سعادت‌فر خاطرنشان کرد: افتخارآفرین‌ترین پرستاران، شهدای مدافع حرم هستند که در واقع پرستاران دل غم دیده اهل بیت، در زمان حمله داعشی‌ها به حرم حضرت زینب (س)، بودند.

امام جمعه بافق همچنین با اشاره به محتوای فریبکارانه فضای مجازی گفت: برخی محتوا‌های رسانه‌ای نسبت به اعتقادات، خلقیات و روحیات جامعه اسلامی چپاول گر است و دشمن با ایجاد یک فضای مسموم به دنبال متزلزل کردن و به سرقت بردن اعتقادات همه آحاد جامعه است.

او بیان داشت: افرادی که در یگان فضای مجازی رژیم صهیونیستی مشغول به فعالیت هستند، علاوه بر زبان، به فرهنگ و آداب و رسوم جامعه اسلامی و ایرانی مسلط هستند و با اهداف مختلفی سعی در کشیدن ذهن و فکر جوانان ما به سمت مسائل شهوانی و مسموم دارند.

سعادت‌فر ادامه داد: آن‌ها با سرمایه‌گذاری بر روی فکر و اعتقادات جوانان ایرانی و علاقه‌مند کردن آن‌ها به رژیم صهیونیستی، سعی دارند جوانان را از جهاد و نابودی این رژیم بازدارند.

امام جمعه بافق تصریح کرد: دشمنان در حوزه مسائل ضد فرهنگی، برای غیرت زدایی از جوامع دینی به شدت فعال و به دنبال جذب جوانان ما با ارائه محتوا‌ها‌ی مسموم در فضای مجازی هستند.

او تأکید کرد: جوانان را باید به سلاح قوی مطالعه مسلح کرد و جامعه را از این طریق آگاه ساخت.

سعادت فر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خشکسالی‌ها تصریح کرد: یکی از مشکلات امروز جامعه کم آبی است که باید توسل و توکل کرد و نماز باران خواند.

او با اشاره به فضیلت نماز باران گفت: از شرایط نماز باران سه روز روزه داری و در روز سوم در بیابان و در زیر آسمان همراه با فرزندان، نماز خواندن است.

امام جمعه بافق اعلام کرد: نماز باران در روز دوشنبه هفته آینده، ساعت ۸.۳۰ صبح با پیاده روی از میدان شهید سلیمانی در گلزار شهدای گمنام بافق در بهشت حسین اقامه می‌شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار