تجلیل از زوج پرستار جهادگر در بیمارستان افشار یزد

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از زوج پرستاری که هم در ایام مبارزه با کرونا جهادی عمل کرده و هم ازدواج خود را به تاخیر نینداخته اند، تجلیل کرد.

مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: برای الگوسازی و معرفی الگو‌های برتر در امر ازدواج از یک زوج پرستار که در بحران کرونا ایثار کرده و خدمات مهمی به بیماران ارائه کردند و حتی در این ایام ازدواج خود را به ثبت رسانده و این امر مقدس را به تاخیر نینداخته اند، قدردانی به عمل آمد.

شریعتی افزود: حتی در شرایط سخت و دشوار می‌توان خانه‌ای از جنس محبت و دوستی بنا کرد و با شکل گیری امر مقدس ازدواج زندگی سالم و فرزندآوری را شاهد بود.

او توصیه کرد: جوانان با مراجعه به موسسه و مرکز شفا از خدمات ازدواج ساده و آسان این مرکز بهره ببرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد: استان یزد در سال ۹۹ بعد از استان خراسان جنوبی بالاترین ثبت ازدواج را با رقم یازده و هفت دهم درصد داشته است که این میزان از رشد چهار و هفت دهم درصد متوسط کشوری خیلی بالاتر است.

او اظهار امیدواری کرد: خانواده‌های نیازمند برای تهیه جهیزیه ارزان، به روز و شیک و همچنین امر مشاوره به مرکز شفا مراجعه کنند و امر ازدواج جوانان را به تاخیر نیندازند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.