به منظور پیگیری خرید زرشک از کشاورزان انجام می شود؛

دیدار استاندار خراسان جنوبی با رئیس سازمان تعاون روستایی کشور

استاندار خراسان جنوبی امروز برای پیگیری خرید زرشک از کشاورزان استان با رئیس سازمان تعاون روستایی کشور دیدار می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، اسحاقی نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری‌ها برای خرید زرشک از کشاورزان خراسان جنوبی همچنان ادامه دارد.

او گفت: در این زمینه، امروز قناعت استاندار خراسان جنوبی با قادری فر رئیس سازمان تعاون روستایی کشور دیدار می‌کند تا برنامه ریزی برای خرید زرشک از کشاورزان صورت گیرد.

اسحاقی گفت: امسال با پیگیری‌های صورت گرفته ۲۵۰ میلیارد تومان برای خرید زرشک از کشاورزان استان اختصاص یافته است که امروز در خصوص زمان تخصیص آن تصمیم گیری می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار‌هایی که با رئیس جمهور داشته ام، بر موضوع زرشک تأکید شده است و حجت الاسلام و المسلمین رئیسی توجه ویژه‌ای به این حوزه دارد.

او گفت: رئیس جمهور تأکید کرده است که موارد مربوط به زرشک و قصوراتی که در این زمینه صورت می‌گیرد، مستقیما به خود او منتقل شود.

اسحاقی گفت: باید از امسال به فکر باشیم تا خرید حمایتی زرشک سال آینده کشاورزان را نیز انجام دهیم و برنامه‌های استاندار در خصوص خرید زرشک که در مراسم معارفه او مطرح شد نیز در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.