استاندار خراسان رضوی:

بخش خصوصی باید در گمرک مرزی دوغارون فعال‌تر ‌شود

استاندار خراسان رضوی گفت: مرز و گمرک دوغارون برای خراسان رضوی از اهمیت بالایی برخوردار است و تلاش خواهیم کرد این گذرگاه مرزی را به سطحی مطلوب و ایده‌آل برسانیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی گفت: به دنبال این هستیم که در یک بازه زمانی محدود، گمرک دوغارون را به عنوان یک دروازه اصلی اقتصادی استان و شرق کشور ساماندهی کنیم.

او افزود: دستگاه‌های حاکمیتی باید در منطقه دوغارون وظایف خود را به درستی انجام دهند تا با اصلاح و تسریع در فرایندها، زمینه برای فعال شدن بیشتر بخش خصوصی در این منطقه فراهم شود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: یک منطقه اقتصادی باید مسلط بر همه بخش‌ها باشد و مدیریتی قوی و منطبق بر قوانین را نسبت به بخش خصوصی به کار گیرد.

نظری با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای ساماندهی گمرک دوغارون بیان کرد: روان سازی، سالم سازی و عدالت محوری را در این مسیر در دستور کار قرار خواهیم داد.

او با اشاره به مبارزه با فساد در همه حوزه‌ها  بیان کرد: اگر خرده اشکالی در جایی وجود دارد که ممکن است زمینه سوءاستفاده‌ای را فراهم کند، باید سازوکار لازم اعم از انسانی، تجهیزاتی و مراوداتی برای جلوگیری از آن در نظر گرفته شود.

منبع؛ ایرنا

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار