دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر در قاین

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۲۲۶ کیلوگرم تریاک و بازداشت ۳ قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان قاین خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سردار فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان قاین در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر، ۲۲۶ کیلوگرم تریاک کشف و ۳ قاچاقچی مواد مخدر را بازداشت کردند.

او افزود: مأموران انتظامی شهرستان قاین اخباری مبنی بر حمل محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ و انتقال آن به شهر‌های مرکزی کشور دریافت کردند که موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار فرشید بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان قاین در عملیات مشترک با مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان، سواری پژو پارس قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی و با علائم هشدار دهنده به راننده آن دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی  خراسان جنوبی ادامه داد: راننده سواری پژو پارس به محض مشاهده مأموران پلیس بر سرعت خود افزود و متواری شد که مأموران با اقدامی منسجم و هماهنگ خودرو را متوقف کردند و در بازرسی از خودرو و پاکسازی مسیر تردد آن، ۲۲۶ کیلوگرم تریاک کشف شد.

او با اشاره به این که در ادامه عملیات یک سواری پژو ۴۰۵ که اسکورت خودروی حامل محموله مواد مخدر بود نیز شناسایی و توقیف شد، افزود: مأموران در این رابطه ۲ خودرو توقیف و ۳ متهم را بازداشت کردند که متهمان بازداشت  شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.