توبیخ قانونگذار آمریکایی به دلیل کشتن مجازی همکار دموکراتش+ تصویر

مجلس نمایندگان آمریکا یک عضو جمهوری خواه خود را به دلیل انتشار یک انیمیشین ضد بایدن و ضد دموکرات‌ها محکوم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازخبرگزاری رویترز، در فیلم کوتاه که به سبک انیمیشن ساخته شده پل گوسار، نماینده جمهوری خواه خود را در حال کشتن الکساندریا اوکاسیو کورتز، نماینده دموکرات و حمله به جو بایدن نشان می‌دهد. این نماینده جمهوری خواه این فیلم را در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرده است.

مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته با ۲۲۳ رای موافق گوسار را متهم شناختند و او را محکوم کردند. در این رای گیری که اکثریت آن‌ها دموکرات بودند تنها دو جمهوری خواه به اتهامات این نماینده رای موافق دادند.

این جدی‌ترین اقدامی است که در سال‌های اخیر مجلس نمایندگان علیه یک قانونگذار در آمریکا انجام می‌دهد. گوسار پس از این محکومیت از وظایف کمیته‌ای خود محروم خواهد شد، ولی همچنان عضو مجلس نمایندگان خواهد ماند.

آخرین باری که مجلس نمایندگان آمریکا علیه یکی از اعضای خود رای داد در سال ۲۰۱۰ و علیه نماینده سابق چارلی رانگل به دلایل فساد اخلاقی بود. در مجموع بیست و چهارمین باری است که مجلس نمایندگان در تاریخ خود یک قانونگذار را محکوم می‌کند.

انتشار انیمیشین ضد بایدن کار دست نماینده جمهوری خواه آمریکا داد

گوسار در این فیلم انیمیشن که از فیلم حمله به تایتان، یک مجموعه انیمیشن ژاپنی معروف تقلید شده بود خود را در حال کشتن اوکاسیو کورتز، نماینده دموکرات مجلس و حمله به بایدن نشان می‌دهد. توئیتر این فیلم را به دلیل نقض قوانین خود در راستای ترویج به خشونت ساعاتی پس از انتشار حذف کرد.

گوسار در واکنش به این اقدام مجلس گفت: من هیچ اعمال خشونتی را ترویج نکردم. این ویدئو فقط در مورد مشکلاتی است که مهاجرت برای کشورمان به وجود می‌آورند.

او پس از این اقدام مجلس با انتشار نامه‌ای سرگشاده از همکارانش عذرخواهی کرد، ولی به طور مشخص نامی از اوکاسیو کورتز در این نامه قید نشده است.

نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا نیز در این باره اظهار کرد: مجلس قطعاً به این اقدام نماینده خود رسیدگی می‌کند. این نه یک توهین به رییس جمهور که توهین به ماهیت مجلس نمایندگان آمریکاست.

این روز‌ها دموکرات‌ها و جمهوری خواهان بر سر موضوعات متعددی از جمله سیاست‌های مهاجرتی در آمریکا و نیز تصویب دو طرح بودجه‌ای بایدن اختلافات زیادی با هم دارند.  جمهوری خواهان امیدوارند بتوانند در انتخابات میان دوره کنگره در سال ۲۰۲۲ و نیز در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا دموکرات‌ها را شکست دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار