جمهوری‌خواهان آمریکا: سیاست‌های کاخ سفید تورم را به وجود آورده است

جمهوری‌خواهان کنگره آمریکا با ناکام خواندن سیاست‌های مالی بایدن، کاخ سفید را مسئول وضعیت بد اقتصادی و تورم معرفی کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الیوم السابع، جمهوری‌خواهان کنگره آمریکا با ناکام خواندن سیاست‌های مالی جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا هشدار دادند تورم تاثیر نامناسبی بر آمریکایی‌های کم درآمد دارد. همچنین دولت بایدن با اختصاص دادن بسته‌های حمایتی باعث به وجود آمدن بیش از پیش تورم در این کشور می‌شود.

جمهوری‌خواهان بر اساس یک پژوهش صورت گرفته توسط بانک اندوخته نیویورک اعلام کردند قیمت بنزین یکی از دلایلی است که بر تورم تاثیر گذاشته و ملاک تشخیص فقیر از غنی شده است.

پیش از این هم نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داده بود که ۶۰ درصد از آمریکایی‌ها معتقدند که دولت کنونی آمریکا به ریاست جمهوری «جو بایدن» در افزایش تورم مقصر است.

این نظرسنجی که از سوی «پولیتیکو و مورنینگ کانسالت» منتشر شد بیانگر آن است که ۴۰ درصد از مردم آمریکا دولت بایدن را به تنهایی مسئول تورم می‌دانند و ۲۲ درصد مسئولیت نسبی این دولت را در قبال تورم پذیرفته اند.

شایان ذکر است بر اساس آخرین نتایج منتشر شده نظرسنجی گالوپ میزان محبوبیت بایدن به ۳۷ درصد کاهش یافته است که پایین‌ترین میزان از زمان روی کار آمدن وی بوده است.

روزنامه آمریکایی «استار اند استرایپس» متخصص در امور نظامی نیز در گزارشی فاش کرد که از بین ۶۶ هزار کهنه سرباز آمریکایی در عراق و افغانستان ۳ هزار و ۹۰۰ نفر آن‌ها در خیابان‌های لس آنجلس آواره و بی خانمان هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
ریاست جمهوری و سنا دست جمهوریخواه یا دموکرات باشه فرقی نمی‌کنه. سرمایه‌دارانی که میلیونها دلار کمک به کمپین‌های انتخاباتی رو فراهم می‌کنند و رسانه‌ها و قدرت تبلیغاتی رو در دست دارند مشخص می‌کنند سیاست داخلی و خارجی کشورهای جهان از جمله آمریکا چی باشه. الان دو ساله به بهانه این کرونا تورم دنیا رو بردند روی ۵۰ درصد و بیش از ۷۰ تریلیون دلار از جیب مردم عادی به جیب سرمایه داران منتقل شد. با همین دوز و کلک ۵۰۰ نفر میلیاردر جدید هم پیدا شدند و الان با بودجه سه تریلیون دلاری پیشنهادی دموکراتها و به قول خودشون برای دوباره بهتر بسازیم (بی.بی.بی ۶۶۶) به فکر اینند بیشتر مردم رو بچاپند. سخنرانی‌های کلاوس شواب در انجمن اقتصاد جهانی و ریست بزرگ رو گوش کنید متوجه میشید چه نقشه‌ای دارند. به قول خودشون شما مالک هیچ چیز نخواهید بود و خوشحال خواهید بود
آخرین اخبار